پوچتینو: لانس بابت عملکردش مقابل تیم ما شایسته تحسین است

به گزارش مجله وتورلد، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن توقف خارج از خانه مردانش در هفته هفدهم لوشامپیونه را به کیفیت بالای بازی حریف ربط داد.

پوچتینو: لانس بابت عملکردش مقابل تیم ما شایسته تحسین است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو شب گذشته (شنبه) میهمان لانس بودند و در این بازی در حالی که تا دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم از میزبان خود عقب بودند، به لطف گل دیرهنگام جورجینیو واینالدوم، به تساوی یک - یک بسنده کردند.

پوچتینو که تیمش هفته گذشته نیز در مصاف خانگی برابر نیس به تساوی بدون گل رضایت داده بود، در سرانجام نبرد شاگردان خود مقابل لانس گفت: فکر می کنم با این حجم از بازی هایی که ما انجام می دهیم، باید روی نیمکت بازیکنانی داشته باشیم که بتوانند با ورودشان به ترکیب تیم تأثیرگذار ظاهر شوند. من راضی ام چون نیمکت نشینان ما در این بازی به میدان آمدند و در کسب امتیازی که برای تیم بسیار مهم بود، مؤثر کار کردند.

سرمربی آرژانتینی PSG اضافه کرد: بدون شک شما حالا می دانید که لوشامپیونه چقدر سخت است و اینکه قهرمان شدن در این لیگ چقدر سخت است. بازی امروز هم برای ما بسیار سخت بود و باید لانس را به خاطر اینکه تیم بسیار خوبی است و عملکرد قابل قبولش در این مسابقه تحسین کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1988

به "پوچتینو: لانس بابت عملکردش مقابل تیم ما شایسته تحسین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: لانس بابت عملکردش مقابل تیم ما شایسته تحسین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید