پلمب 7 قهوه خانه متخلف در محدوده بازار تهران، اخطار به 11 مغازه

به گزارش مجله وتورلد، رئیس پلیس اماکن تهران گفت: با کوشش مأموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران 26و احد صنفی در محدوده بازار بازدید و 7 قهوه خانه متخلف با دستور قضائی پلمب شد.

پلمب 7 قهوه خانه متخلف در محدوده بازار تهران، اخطار به 11 مغازه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته دهم شهریور ماه مأموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از واحد های صنفی عرضه نماینده قلیان در محدوده بازار تهران بازدید کردند.

رئیس پلیس اماکن پایتخت گفت: در این گزارش آمده است، در این طرح مأموران از 26 واحد صنفی بازدید و به 11 متصدی متخلف اخطار کتبی داده شد، با هماهنگی های قضائی 7 واحد صنفی عرضه نماینده قلیان که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی قلیان به مراجعه نمایندگان عرضه می کردند، پلمب شدند.

وی در سرانجام گفت: شهروندان می توانند با معرفی صنوف متخلف به وسیله شماره تلفن 110 پلیس را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1179

به "پلمب 7 قهوه خانه متخلف در محدوده بازار تهران، اخطار به 11 مغازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 7 قهوه خانه متخلف در محدوده بازار تهران، اخطار به 11 مغازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید