پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ؛ سه گانه به کدام تیم می رسد؟

به گزارش مجله وتورلد، در نهایت انتظار ها به سر رسید و دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ توانستند حریفانشان را کنار بزنند و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند.

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ؛ سه گانه به کدام تیم می رسد؟

پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه، جام حذفی و جام اتحادیه این کشور شد. درخشش کیلیان ام باپه و نیمار مهاجم برزیلی برای رسیدن پاریس به این اهداف کافی بود.

پاریس در بازی برابر آتالانتا در آستانه حذف شدن بود، ولی توانست به مسابقات برشود و در ادامه با فزونی قاطع 3 بر صفر برابر لایپزیش نشان داد عزم خود را برای قهرمانی جزم نموده است.

در طرف مقابل بایرن مونیخ بعد از برد پرگل برابر چلسی توانست بارسلونا را در زیباترین بازی این فصل با نتیجه 8 بر 2 شکست دهد. بردی که باعث شد خیلی ها بعد از این بازی بایرن مونیخ را مدعی قهرمانی بدانند.

بایرن مونیخ در ادامه توانست لیون فرانسه را نیز با 3 گل شکست دهند.

پاری سن ژرمن تا به امروز هیچ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب ننموده است و امیدوار است برای اولین بار به این مهم برسد.

در طرف دیگر بایرن مونیخ 5 بار سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و می خواهد برای ششمین بار این جام باارزش را به دست بیاورد.

این ملاقات تقابل دو مربی جوان آلمانی نیز است. هانسی فلیک مربی جوانی که کمتر کسی تصور می کرد در این تیم پیروز شود توانست بایرن مونیخ را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و توخل نیز که در بوروسیا دورتموند سابقه مربیگری دارد حالا با پاریس به این نتیجه رسیده است.

آخرین باری که سرمربی های فینال لیگ قهرمانان اروپا از یک کشور بودند به زمانی بر می شود که بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند به فینال رسیدند و تبم یوپ هاینکس با گل دقایق پایانی آرین روبن به فزونی و قهرمانی رسید و تیم یورگن کلوپ را ناکام گذاشت.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1215

به "پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ؛ سه گانه به کدام تیم می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ؛ سه گانه به کدام تیم می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید