پاریس رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می نماید! تصاویر

به گزارش مجله وتورلد، در پاریس، از رودخانه سن برای تفریح در فضای باز استفاده شده است. در روز 18 ژوئیه، به عنوان بخشی از پلاژ پاریس سالانه (شهرداری پاریس با اجرای برنامۀ موسوم به (Paris Plage) یا پلاژ پاریس از 6 ژوئیه تا 1 سپتامبر بخشی از ساحل رود سن را به پلاژ تبدیل می نماید. تا آن دسته از شهروندان فرانسه به هر دلیلی قادر به مسافرت به سواحل دریا در داخل و خارج کشور نیستند بتوانند از این پلاژ مصنوعی استفاده نمایند.

پاریس رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می نماید! تصاویر

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در پلاژ پاریس امکان شنا در استخرهای کوچک وجود دارد و دوش های متعدد در طول پلاژ برپا خواهد بود.)، یک سینما شناور در رودخانه در باسین دو لا ویلت (Bassin de la Villette) برپا می گردد.

پاریس برای تفریح با رعایت فاصله اجتماعی رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می نماید

Cinéma sur lEau (سینما روی آب) یک رویداد رایگان است که در فصل تابستان در پاریس افتتاح می گردد. مشتاقان سینما از دیدن فیلم حمام عظیم (Le Grand Bain) سال 2018 از داخل یکی از 38 قایق برقی موجود در محل مراسم، لذت می برند. علاوه بر این، 150 جایگاه ساحلی نیز در اسکله سن قرار خواهند گرفت تا افراد بیشتری بتوانند از گذراندن یک عصر در سینمای رو باز بهره مند شوند.

هر قایق ظرفیتی شش نفره دارد که این افراد دوست یا خانواده هستند، تا سلامتی هیچ کس به خطر نیفتد. شرکت نمایندگان علاقه مند می توانند تا ماه جولای در قرعه کشی شرکت نمایند تا یکجا دریکی از قایق ها برایشان رزرو گردد. این رویداد توسط سالن سینما زنجیره ای m2 و هاگن داز (Häagen-Dazs) امکان پذیر شد که بازگشایی مجدد سینماها بعد از تعطیلی به خاطر بیماری همه گیر را جشن می گیرند.

بینندگان علاوه بر فیلم حمام عظیم (Le Grand Bain)، کمدی فرانسوی در خصوص گروهی از مردان که تیم شنای موزون را آغاز می نمایند، یک داستان کورونا نیز خواهند دید. این فیلم کوتاه درباره بیماری کوید-19 (COVID-19) در یک مسابقه با حمایت اقتصادی M2 برنده شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1154

به "پاریس رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می نماید! تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می نماید! تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید