وانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس

به گزارش مجله وتورلد، برابوس در جدیدترین پروژه خود به سراغ مرسدس بنز G کلاس رفته است. به طور کلی جی کلاس یکی از خودروهایی است که تیونرها علاقه زیادی به اعمال تغییرات مختلف و عجیب و غریب روی آن دارند.

وانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس

امیرمسعود عابدین: برابوس از دو پیکاپ شش چرخ نو بر اساس مرسدس AMG G63 رونمایی کرد.

این دو پیکاپ Brabus XLP 800 6x6 Adventure و XLP 900 6x6 Superblack نام دارند و دارای ارتقاء عملکردهای مختلفی هستند که خروجی موتور و قابلیت های خارج از جاده را افزایش می دهد.

البته این اولین بار نیست که شاهد فراوری خودرویی 6 چرخ هستیم.در سال 2013، مرسدس بنز AMG G 63 6×6 به صورت محدود به وسیله تیونر اتریشی، مگنا استیر، فراوری می شد.

مهندسان برابوس G63 را توسعه دادند تا محور اضافی را در خود جای دهد.ماژول فولادی استحکام پیچشی مشابه خودروی فراوریی را ایجاد می نماید در حالی که سیستم تعلیق مستقل را برای هر سه محور تعبیه می نماید.

6x6 Adventure از چرخ های 22 اینچی Brabus Monoblock Z/HD استفاده می نماید.فاصله خودرو تا سطح زمین، 47 سانتی متر است!

برابوس نمای بیرونی را با محافظ و سپر جلوی نو و وینچ یکپارچه ارتقا داد. G63 بازسازی شده دارای عناصر کربنی براق بیرونی، رول میله تخت مشکی مات، و گلگیرهای Brabus Widestar است.

نسخه سوپربلک قوی تر از ادونچر است.مدل ادونچر 800 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.این در حالی است که سوپربلک دارای یک موتور 4.5 لیتری V8 است که با یک جفت توربوشارژر با عملکرد بالا تقویت شده است.این پیکاپ بعلاوه دارای سیستم ورودی ram-air است که در جلوپنجره کربنی ادغام شده است.

موتور تیونینگ شده 900 اسب بخار قدرت و 1250 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید که 315 اسب بخار بیشتر از نسخه استاندارد است.این تیونر حداکثر سرعت را به 210 کیلومتر بر ساعت محدود می نماید.

چرم مشکی موندیال، صندلی ها، پانل درب ها، ستون های سقف، کنسول وسط و داشبورد را تزئین می نماید.

برابوس XLP 800 6x6 Adventure را به صورت سفارشی با برچسب قیمتی 1.2 میلیون دلار (حدود 60 میلیارد تومان) فراوری می نماید.نسخه Superblack فقط کمی بیشتر با قیمت 1.294 میلیون دلار به فروش می رسد.در حال حاضر این دو پیکاپ، جزو یکی از گران ترین پیکاپ های دنیا به حساب می آیند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2295

به "وانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید