هیچ فروشگاه زنجیره ای نباید قفسه اش از روغن خالی باشد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/کرمان معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: از دو هفته آینده، روغن جامد به وفور در بازار تزریق و در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

هیچ فروشگاه زنجیره ای نباید قفسه اش از روغن خالی باشد

سینا خسروی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط روغن در استان کرمان گفت: با توجه به تفاهمی که شرکت بازرگانی دولتی ایران با فروشگاه های زنجیره ای داشته، دولت تامین روغن این فروشگاه ها را متعهد شده و از این رو هیچ فروشگاه زنجیره ای با هیچ توجیهی، قفسه هایش نباید از روغن خالی باشد.

وی با اشاره به جلسه امروز 9 آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانسی بین سازمان های صمت سراسر کشور، ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان ها و معاونین وزارت صمت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: در این جلسه تاکید شد که فروشگاه های زنجیره ای متعهد به توزیع مرتب روغن مایع هستند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: با پیگیری اجرا شده، در شهرستان هایی که فروشگاه های زنجیره ای شعب کمتری دارد، توزیع از طریق صنوف منتحب انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای مصرف کنندگان روغن جامد هم این نوید داده شد که از دو هفته آینده، روغن جامد به وفور در بازار تزریق و در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

خسروی اعلام کرد: بنا به درخواست رییس سازمان صمت استان کرمان مقرر شد 2000 تن روغن خان در اختیار کارخانه روغن گلناز کرمان قرار گیرد تا این کارخانه بتواند روغن بیشتری را در استان تولید و روانه بازار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1314

به "هیچ فروشگاه زنجیره ای نباید قفسه اش از روغن خالی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ فروشگاه زنجیره ای نباید قفسه اش از روغن خالی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید