راهنمای خرید در بانکوک ، سوغاتی های اصیل تایلند

به گزارش مجله وتورلد، تنها شهر جهان که همراه با لوس آنجلس لقب شهر فرشتگان را یدک می کشد ، بانکوک، پایتخت زیبای تایلند است. با این تفاوت که سوغاتی های این شهر آنچنان متنوع، رنگارنگ و ارزان هستند که بعد از اندکی خرید متوجه می شوید باید چمدان های بیشتری با خود به سفر می آوردید. بانکوک یقینا بهترین جا در آسیا برای خرید کردن است و ما این موارد را برای یک خرید خاطره انگیز از بانکوک به شما پیشنهاد می کنیم :

راهنمای خرید در بانکوک ، سوغاتی های اصیل تایلند

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ابریشم تایلندی

صنعت ابریشم تایلند در واقع توسط جیم تامپسون ، سرباز آمریکایی جنگ جهانی دوم، احیاء و به محصول نمادین تایلند تبدیل شد و بعد از چندی به شهرت جهانی رسید. ابریشم نرم و زیبای تایلندی که بخاطر رنگ ها و طرح های بی نظیرش به طلای نرم مشهور است در سرتاسر تایلند از جمله بانکوک به فروش می رسد و بهای آن کمتر از 10 دلار برای هر متر است.

صابون های خوشبو

صابون های زیبا و خوشبوی بانکوک در جهان بی نظیر هستند و در طرح ها، رنگ ها، سایزهای مختلف و در رایحه های متنوع در سرتاسر تایلند عرضه می شوند. این صابون ها بسیار ارزان هستند و به مبلغ کمتر از یک دلار به فروش می رسند.

اشیاء تزئینی

چه هوادار صنایع دستی و تزئینات دکوراسیون باشید و چه اهمیت چندانی برای آنها قائل نباشید، شیفته تزئینات دکوراسیون منزل در بانکوک می شوید و مطمئنا آنها را در لیست خرید خود قرار می دهید. این اشیاء تزئینی که در سرتاسر تایلند از جمله بانکوک به فروش می رسند می توانند هم برای شما و هم آشنایانتان سوغاتی خاص و به یاد ماندنی باشند.

لباس سنتی تایلند

لباس سنتی تایلند بسته به سنت، آداب و رسوم، باورها و سلایق مردم هر منطقه آن متفاوت است. در سرتاسر بانکوک لباس های سنتی زیبا در رنگ ها، طرح ها و مدل های فوق العاده به فروش می رسند. مدلی که ما به شما توصیه می کنیم، دامن بلند و بسیار تنگ فاسین است که از آشنا ترین و محبوب ترین لباس های سنتی تایلند به شمار می رود و در جای جای بانکوک به فروش می رسد.

کیف های دست ساز

در سرتاسر بانکوک، کیف های دست ساز رنگارنگ در طرح ها و مدل های مختلف، از کیف زنانه تا کوله پشتی به وفور یافت می شوند. تنوع این کیف ها چنان زیاد است که هنگام خرید می توانید از میان هزاران کیف دست ساز زیبا، آنچه بیشتر به سلیقه تان شبیه است را انتخاب کنید.

تنقلات تایلندی

اگر از مزه کردن انواع خوراکی ها لذت می برید و فرد خوش خوراکی هستید، تنقلات تایلندی را از قلم نیاندازید. از محبوب ترین سوغات تایلند و بخصوص شهر بانکوک انواع و اقسام تنقلات، ترشیجات و ادویه هستند که می توانند بهترین سوغاتی برای آشنایان شما باشند. هنگام خرید از بازارهای بانکوک، کمی ادویه، آب نبات یا میوه های خشک خریداری کنید و به عنوان سوغات به خودتان و دوستانتان هدیه دهید.

فانوس تایلندی

این فانوس های درخشان که در ایران با نام بالن آرزوها شناخته می شوند در طرح ها و رنگ های مختلف در تمامی بازار های تایلند و البته بانکوک به فروش می رسند و می توانند سوغاتی منحصر به فرد و رویایی از تایلند باشند. قیمت این فانوس ها حدودا 4 دلار (معادل حدودا 16 هزار تومان) میباشد.

علاوه بر این فانوس ها، انواع و اقسام چراغ و لوستر های شیشه ای نیز در بانکوک به فروش می رسند.

بدلیجات

اگر عاشق تنوع رنگ و خرید سنگ های جورواجور هستید انواع و اقسام جواهرات و بدلیجات تایلندی برای شما مناسب هستند. همچنین جزو بهترین سوغاتی های بانکوک به شمار می روند و بهتر است در فهرست خرید شما قرار گیرند. چرا که هم ارزان هستند، هم منحصربفرد و هم جای کمی از چمدان شما را اشغال می نمایند.

قاب گوشی همراه

قاب های گوشی همراه در بانکوک بسیار ارزان قیمت و متنوع هستند و می توانند سوغاتی یا یادگاری خوبی از سفر پرخاطره شما به تایلند باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 428

به "راهنمای خرید در بانکوک ، سوغاتی های اصیل تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در بانکوک ، سوغاتی های اصیل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید