همه چیز درباره مشخصات فنی تندر 90 ایرانی

به گزارش مجله وتورلد، سایپا میخواهد که در آینده ای نزدیک از محصول تازه خود به نام کادیلا یا همان P90 ایرانی رونمایی کند.

همه چیز درباره مشخصات فنی تندر 90 ایرانی

به گزارش هفت صبح، سایپا P90 مجهز به پیشرانه ME16 است. این پیشرانه محصول نو مگاموتور است که به گفته محمدعلی تیموری، مدیرعامل این شرکت خودروسازی، خط فراوری آن در ماه جاری افتتاح می گردد. موتور ME16 در واقع همان موتور TU5 پلاس است که در بعضی بخش ها، تفاوت هایی در قطعات دارد و همین باعث شده تا ME16 بیش تر از تیوفایو پلاس به نمونه فرانسوی، نزدیک باشد.

موتور این خودرو می تواند می تواند 110 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. بعلاوه پیش بینی می گردد یک جعبه دنده پنج سرعته دستی نیز در کنار این قوای محرکه قرار گرفته و توان فراوریی آن را به چرخ های جلو خودرو منتقل کند.

سایپا P90 را می توان نسخه ایرانیزه رنو تندر 90 دانست که به زودی از آن رونمایی می گردد و هنوز حتی معینات رسمی، قیمت و زمان عرضه آن معین نشده است. هرچند تصاویر و جزئیات بیشتری از نسخه اولیه P90 منتشر شده است، اما مدیران سایپا می گویند تصاویر گرافیکی نو انتشاریافته از این خودرو تفاوت چندانی با نمونه نهایی نخواهد داشت

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2235

به "همه چیز درباره مشخصات فنی تندر 90 ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره مشخصات فنی تندر 90 ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید