هاشمیان: هدفم یاری به تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر است

به گزارش مجله وتورلد، دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید هدفش یاری به تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر است.

هاشمیان: هدفم یاری به تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر است

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، وحید هاشیمان که برای دیدار با خانواده اش به شهر هامبورگ سفر نموده، در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد با اشاره به شکست 2 بر صفر هفته اخیر هامبورگ، تیم پیشین خود مقابل سن پائولی گفت: امیدوارم شکست در دربی هامبورگ تنها یک لغزش بوده باشد و هامبورگ بتواند با یک پیروزی به راستا درست بازگردد.

هاشمیان که بین سا های 1999 تا 2001 عضو تیم هامبورگ بود و پیش از قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای فعالیت به عنوان دستیار مارک ویلموتس بلژیکی در تیم ملی فوتبال ایران، سرمربیگری تیم زیر 17 ساله های هامبورگ را برعهده داشت، توضیح داد: هنوز هم قدردان باشگاه هامبورگ هستم که این فرصت را به من داد تا برای کار به این باشگاه بازگردم.

وی با ابراز امیدواری از بازگشت هامبورگ به سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان در بخش دیگری از صحبت هایش در تمجید از سرمربی کنونی این تیم گفت: من بین سال های 2006 تا 2008 زیرنظر دیتر هکینگ بازی کردم. او مربی فوق العاده ای است که می تواند به خوبی بازیکنان را مدیریت کند.

هاشمیان با اشاره به اینکه هدف اصلی او در حرفه جدیدش یاری به صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر است، درباره رجحان 2 بر صفر ایران مقابل هنگ کنگ در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 گفت: هنگ کنگ در آن بازی با 11 بازیکن دفاع می کرد و شکست خط دفاعی آنها سخت بود.

وی در انتها با اشاره به فشار رسانه ای که در ایران بر تیم ملی وجود دارد، گفت: در ایران 20 روزنامه ورزشی و بخش ورزشی رسانه های دیگر درباره تیم ملی گزارش هایی می نویسند.

همچنین در بخشی از این گزارش به مشکل ایران در تهیه البسه تیم ملی فوتبال کشورمان از برندهای معتبر در نتیجه تحریم های موجود اشاره شده و اینکه فدراسیون خود البسه تیم ملی را از فروشگاه های ورزشی تهیه می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 430

به "هاشمیان: هدفم یاری به تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمیان: هدفم یاری به تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 قطر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید