نمی توان با وارونگی دما مقابله کرد

به گزارش مجله وتورلد، عضو شورای شهر تهران گفت: وارونگی دما یک پدیده طبیعی است، به همین دلیل خیلی نمی توان با آن مقابله کرد.

نمی توان با وارونگی دما مقابله کرد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و امکان وقوع پدیده وارونگی دما در مورد تمهیدات مدیریت شهری برای برخورد با این پدیده طبیعی گفت: خیلی نمی توان با این پدیده مقابله کرد، زیرا این اتفاق یک پدیده طبیعی است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در این شرایط جریان باد برقرار نمی گردد، گفت: اگر سطح آلودگی زیاد باشد، اثرات نامطلوب به همراه دارد و این شرایط به شدت نگران کننده خواهد بود و سلامت مردم را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی شرایط هوا خوب است و جریان باد هم برقرار است، گفت: امیدواریم که استفاده از خودرو های آلاینده به حداقل برسد و بحث ترافیک و الزام رانندگان به استفاده از خودرو هایی که دارای معاینه فنی هستند، کارساز باشد و بتواند وضع تردد را مدیریت کند و موجب کاهش آلودگی هوا گردد.

صدراعظم نوری تأکید کرد: هر چقدر از وسایل نقلیه شخصی کمتر و به جای آن از وسایل نقلیه عمومی استفاده گردد، آلاینده های کمتری منتشر و آلودگی هوا هم کمتر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 624

به "نمی توان با وارونگی دما مقابله کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توان با وارونگی دما مقابله کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید