نمایش دو پویانمایی ایرانی در جشنواره نسیم شرقی کانادا

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، پویانمایی بچه گربه به کارگردانی شیوا صادق اسدی و راز آن درخت به کارگردانی مشخص صمدی از تولیدات امور سینمایی کانون در بخش انیمیشن این جشنواره با 19 فیلم دیگر به رقابت می پردازند.

نمایش دو پویانمایی ایرانی در جشنواره نسیم شرقی کانادا

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

آثار ارسال شده به جشنواره نسیم شرقی در دو بخش فیلم کوتاه (حداکثر 12 دقیقه) و فیلم نیمه بلند (حداکثر 45 دقیقه) با توجه به موضوع جشنواره شامل کارگردانی، نویسندگی، تهیه نمایندگی و لوکیشن شرقی امکان حضور و شرکت در جشنواره را دارند.

این جشنواره سال جاری با همکاری سینما کارلتون و جشنواره فیلم دیازپورا به صورت بین المللی و با موضوع شرق از 26 مهر شروع شده و تا 7 آبان برگزار می گردد.

هیأت داوران جشنواره نسیم شرقی به برندگان هر بخش هزار دلار و به بهترین فیلم اولی، دو هزار دلار جایزه نقدی اهدا می نمایند.

بر همین اساس، این جشنواره همه ساله با هدف شناخت استعدادها و حمایت از فیلمسازان خلاق و هنرمندانی که اقدام به خلق آثار ارزشمند در زمینه فیلم کوتاه و نیمه بلند (داستانی، مستند و انیمیشن) می نمایند، برگزار می گردد.

فیلم بچه گربه تاکنون پروانه زرین جایزه ویژه هیات داوران بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بچه ها و نوجوانان اصفهان و جایزه هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم انیماکف کشور بلاروس را کسب نموده است.

همچنین در چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم جیفونی ایتالیا، دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رجیو ایتالیا و در بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره انسی فرانسه نمایش داده شده است.

فیلم راز آن درخت نیز تاکنون در بازار های بین المللی فیلم آسیایی بوسان کره جنوبی و فیلم گوانجو کره جنوبی و... عرضه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 336

به "نمایش دو پویانمایی ایرانی در جشنواره نسیم شرقی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش دو پویانمایی ایرانی در جشنواره نسیم شرقی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید