نمایشگاه عکس هنرمند گرگانی در کانادا برپا شد

به گزارش مجله وتورلد، سهیل قنبرزاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره این نمایشگاهی که برپا نموده است، اظهار کرد: بیش از 15 اثر عکس در سایز 50 در 70 سانتیمتر در مجموعه دوونین گاردن شهر کلگری کشور کانادا در معرض دید عموم قرارگرفته است.

نمایشگاه عکس هنرمند گرگانی در کانادا برپا شد

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

وی اضافه کرد: این آثار شامل مناظری از طبیعت زیبای ایران و بناهای تاریخی است و هدف آن معرفی فضاهای گردشگری ایران و معرفی بخشی از فرهنگ این سرزمین است.

قنبرزاده با بیان این که این نمایشگاه در تاریخ 27 اسفند ماه 1394 گشایش یافت، گفت: طی مدت برگزاری نمایشگاه سعی شده تا با ارایه اطلاعات درست و جذاب اقدام به معرفی بهتر و موثرتر ایران گردد تا بدین وسیله ضمن معرفی ایران زیبا، باعث ایجاد انگیزه برای حضور گردشگران خارجی باشیم.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته تا کنون پیروز به برگزای دو کارگاه آموزشی ایران شناسی در مجموعه های فرهنگی کلگری شده ام و با به نمایش در آوردن تصاویری از ایران اقدام به معرفی جاذبه های گردشگری نموده ام.

این هنرمند برجسته گرگانی اظهار کرد: در طول مدت این کارگاه های آموزشی، جوابگوی سوالات حاضرین در جلسه بودم که بعضی از ابهامات موجود در ذهن آنها را رفع شد و تاثیر مثبتی در دیدگاه حاضرین در جلسات داشت. اکثر حاضرین در این ورکشاپ ها دانشجویان و اساتید بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 411

به "نمایشگاه عکس هنرمند گرگانی در کانادا برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس هنرمند گرگانی در کانادا برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید