میثم نقی زاده: با مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم می ریزد، قراردادهای ما میلیاردی نیست

به گزارش مجله وتورلد، میثم نقی زاده، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد حل نشدن مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را به هم می ریزد.

میثم نقی زاده: با مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم می ریزد، قراردادهای ما میلیاردی نیست

میثم نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره مسائل اقتصادی پارس جنوبی و لغو سفر این تیم به تهران گفت: ما به دلیل مشکل نداشتن زمین تمرین در جم، معمولاً تمرینات را در تهران انجام می دهیم. دیروز هم قرار بود ساعت 9 به تهران بیاییم که سفرمان لغو شد و به ما گفتند که شاید بعد ازظهر به تهران برویم. این اتفاق باعث شد تا دوباره به خوابگاه برگردیم، ولی در نهایت مشکل حل شد. این شرایط برای ما اصلاً خوب نیست و خواهش ما از مسئولان این است که مسائل را رفع نمایند. اگر هم قرار است در جم بمانیم، باید مشکل زمین تمرین ما رفع گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: همه می دانند که قراردادهای ما میلیاردی نیست و همه قراردادها معمولی است. با وجود مسائلی هم که ایجاد شد تا الان نتایج خوبی گرفتیم، ولی مسئولان هم باید به فکر تیم باشند. وقتی مسائل اقتصادی باشد طبیعتاً تمرکز بازیکنان و حتی کادر فنی هم به هم می ریزد. ما پتانسیل فنی بالایی داریم و امیدواریم مسائل اقتصادی مان رفع گردد و نتایج بهتری کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان توضیح داد: ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی آقای قطبی هم گفت که پارس جنوبی تیم قدرتمندی است. ما چند موقعیت خوب را از دست دادیم و می توانستیم فولاد را شکست بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 147

به "میثم نقی زاده: با مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم می ریزد، قراردادهای ما میلیاردی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثم نقی زاده: با مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم می ریزد، قراردادهای ما میلیاردی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید