مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)

به گزارش مجله وتورلد، هتل نوا پلاتینیوم پاتایا برای مهمانان خود امکاناتی مانند 2 استخر شنای روباز، یک وان آبگرم، یک سونا و یک مرکز بدنسازی را فراهم کرده است. 2 رستوران و یک اغذیه فروشی در این هتل وجود دارند. فضاهای عمومی امکان دسترسی به اینترنت بی سیم را فراهم کرده اند. دیگر امکانات هتل نوا پلاتینیوم پاتایا برای مسافران تور تایلند شامل مرکز تجارت 24 ساعته، خدمات اتومبیل و لیموزین، استخر بچه ها، راهنمایی برای تهیه تور و بلیت و کارکنان چند زبانه هستند. هتل نوا پلاتینیوم پاتایا از 3 ساختمان 7 طبقه تشکیل شده و در سال 2005 ساخته شده است.

مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)

270 اتاق هتل نوا پلاتینیوم پاتایا ساده اند اما کاملا نچسب نیستند. اتاق های رده پایین جزئیاتی مانند پنل های شیشه ای آبی بالای تخت ها، کفپوش های چوبی و مبلمان سفید و چوبی روشن دارند. اتاق ها و سوئیت های رده بالای هتل نوا پلاتینیوم پاتایا، بالکن های باریک یا تراس دارند. امکانات استاندارد مهیا شده برای مسافران تور پاتایا شامل مینی بار، گاوصندوق، قهوه ساز، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش دی وی دی هستند. سرویس های بهداشتی روشن اتاق ها، رنگ های سفید و سیاه دارند و در آنها دوش و روشویی با اندازه مناسب وجود دارند. در سال 2016 این هتل بازسازی هایی را برای اتاق هایش انجام داده است.

هتل نوا پلاتینیوم پاتایا به مسافران تور تایلند امکانات مناسبی را ارائه می دهد؛ چیزهایی که در بسیاری دیگر از هتل های 3 ستاره پاتایا پیدا نمی شوند. استخر هتل با شکل خاصش احتمالا جذاب ترین ویژگی هتل برای مسافران تور پاتایا است؛ یک سرسره آبی و چند آبشار کوچک در آن وجود دارد، یک کافه هم در داخل استخر قرار گرفته است. یک استخر کوچک تر مستطیل شکل هم در گوشه ای دیگر وجود دارد. اطراف این استخر را تخت های آفتاب گرفتن احاطه کرده اند. اسپای Sukavedee ماساژ سنتی تایلندی ارائه می دهد و یک وان آبگرم و سونای کوچک دارد. باشگاه بدنسازی هتل نوا پلاتینیوم پاتایا مجموعه خوبی از وسایل ورزشی و وزنه ها را دارد و رو به باغ قرار گرفته است. این جا مکانی عالی برای یک ورزش ساده است. رستوران هتل چندین نوع غذاهای هندی را برای ناهار و شام ارائه می دهد که نشان دهنده اکثریت مخاطبان هتل است. بوفه صبحانه هتل شامل گزینه های زیادی از غذاهای عالی غربی نیز هست. از دیگر امکانات هتل می توان به وای فای رایگان در اتاق ها و در بیشتر فضاهای عمومی هتل، یک مرکز تجارت 24 ساعته و یک اتاق کنفرانس اشاره کرد.

منبع مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)

انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1925

به "مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل نوا پلاتینیوم پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید