هتل آسینیا ریزورت لنکاوری؛ اقامت در ساحل زیبا و آرام

به گزارش مجله وتورلد، از امکانات مشهور هتل آسینیا ریزورت لنکاوری می توان به وجود دو استخر، اتاق های خانواده، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، باغ، تراس، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آسینیا ریزورت لنکاوری؛ اقامت در ساحل زیبا و آرام

هتل Aseania Resort فاصله اندکی تا جاذبه های گردشگری لنکاوی مانند دنیای زیرآب، مرکز خرید چنانگ و تله کابین لنکاوی دارد که در زمان اقامت خود در شهر لنکاوی به راحتی می توانید از این مکان ها دیدن فرمایید.

هتل آسینیا لنکاوی به فرودگاه شهر بسیار نزدیک است و حدودا 6.6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین بعد از گشت و گذار در شهر لنکاوی می توانید برای رفع خستگی از خدمات ماساژ درمانی و خدمات زیبایی هتل بهره مند شوید.

امکانات کلی هتل آسینیا ریزورت

هتل آسینیا یکی از بهترین هتل ها برای سفرهای کاری و تفریحی است. این هتل در زمین های pantai و pantai cenang قرار گرفته و محلی مناسب برای اقامت در این شهر است.

پرسنل هتل آسینیا افراد حرفه ای و کاربلدی هستند که مطابق با استانداردهای بین المللی آموزش دیده اند و به زبان های انگلیسی، مالایی و چینی صحبت می کنند و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان هستند.

برای دسترسی به فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی همراه با هزینه اضافی بهره مند شوید. در قسمت لابی هتل نیز می توانید به فروشگاه های سوغاتی فروشی سر بزنید و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید. این هتل مناسب کسانی است که برای سفر کاری با رزرو بلیط هواپیما راهی شهر لنکاوی می شوند، زیرا امکانات و خدمات ویژه ای برای برگزاری جلسه و کنفرانس در اختیار مهمانان قرار می دهد.

توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل آسینیا اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در قسمت لابی هتل آسینیا ریزورت می توانید به پذیرش 24 ساعته، میز تور، تبدیل ارز و نگهداری از چمدان ها دسترسی داشته باشید. همچنین به صورت روزانه خدمات نظافت به صورت رایگان انجام می گیرد. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو همراه با هزینه اضافه امکان پذیر است.

کرایه اتومبیل و آسانسور، سالن زیبایی و آرایشی در هتل آسینیا دایر است. برای افراد معلول جسمانی نیز امکانات ویژه ای وجود دارد.

رستوران های هتل آسینیا ریزورت

دو رستوران در این هتل زیبا وجود دارد که می توانید بر اساس علاقه و سلیقه رستوران مورد نظر را انتخاب کنید؛ رستوران Mahsuris Kitchen غذاهای بین المللی و محلی به صورت بوفه ای و منویی ارائه می دهد. رستوران Aseania Seafood نیز مخصوص غذاهای دریایی بوده و به صورت منویی آماده ارائه خدمات است.

انواع اتاق های هتل آسینیا ریزورت

هتل آسینیا لنکاوی 217 اتاق دارد که عبارتند از:

اتاق سوپریور، اتاق دولوکس، اتاق دولوکس سوپر، اتاق دولوکس تریپل، اتاق دولوکس کوادروپل، اتاق سوپر دولوکس تریپل، اتاق سوپر دولوکس کوادروپل، اتاق سوپر دولوکس.

امکانات اتاق های هتل آسینیا ریزورت

اتاق های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند و با چیدمانی شیک و مدرن سرویس دهی و نظافت روزانه رایگانی دارند. همچنین در همه اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، صبحانه در اتاق، گاوصندوق، بالکن، حمام اختصاصی همراه با وان، دوش، توالت فرنگی، سشوار، لوازم بهداشتی و آرایشی … وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل آسینیا ریزورت

هتل 3 ستاره آسینیا ریزورت یکی از هتل های ارزان قیمت لنکاوی است و علاوه بر قیمت، در این هتل امکانات رفاهی و تفریحی استاندارد و خوبی در اختیار مسافران قرار داده می شود.

این هتل برای کسانی مناسب است که دوست دارند سفری ارزان داشته باشند و در عین حال، با امکانات استاندارد محل اقامتی مناسب برای گردشگران فراهم شده است. سرگرمی هایی نظیر اجراها و موسیقی های زنده، سرگرمی های عصرانه، کلوب های شبانه، کرایه دوچرخه در این هتل امکان پذیر است.

همچنین مهمانان در هتل آسینیا می توانند در جکوزی یا باشگاه بدنسازی به ورزش بپردازند یا اینکه امکانات تفریحی مخصوص خانواده ها در این هتل وجود دارند، مانند استخر بزرگ، سرسره آبی و چندین چشمه . استخرهای موجود در این هتل در فضای باز قرار دارند و محلی برای بازی بچه ها نیز در محوطه هتل در نظر گرفته شده است. استخرهای موجود در هتل آسینیا در تمام طول سال بدون هزینه دایر هستند.

در کنار استخر روباز به صندلی های آفتاب گیری، چترهای ساحلی و بار دسترسی خواهید داشت و این استخر ها برای تمام رده سنی مناسب است. امکانات دیگری نظیر باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژ، اسپا، ریلکسشن، اتاق بخار، چتر و صندلی آفتاب، حوله های شنا، جکوزی و سونا در هتل آسینیا دایر هستند. در فضای بیرونی هتل آسینیا ریزورت می توانید به باغ، تراس و صندلی های آفتاب گیری در کنار استخر روباز دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل آسینیا ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل آسینیا ریزورت تا دنیای زیر آب لنکاوی: 850 متر

فاصله هتل آسینیا ریزورت تا ساحل پانتای سنانگ: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل آسینیا ریزورت تا تله کابین لنکاوی: 19.9 کیلومتر

فاصله هتل آسینیا ریزورت تا پل هوایی لنکاوی: 20.4 کیلومتر

فاصله هتل آسینیا ریزورت تا اسکای بریج: 20.4 کیلومتر

فاصله هتل آسینیا ریزورت تا میدان عقاب: 21.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1382

به "هتل آسینیا ریزورت لنکاوری؛ اقامت در ساحل زیبا و آرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آسینیا ریزورت لنکاوری؛ اقامت در ساحل زیبا و آرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید