مقاله: بازار واکینگ استریت پوکت (تایلند)

به گزارش مجله وتورلد، شهر قدیمی و تاریخی پوکت همواره مرکزی تجاری بوده و در حال حاضر نیز خیابان تالانگ میزبان مغازه های بسیار زیادی است که به فروش پارچه، ابزار و وسایل، تجهیزات ورزشی، لباس و اقلام مربوط به طب سنتی مشغولند (قدیمی ترین داروخانه های شهر پوکت در این منطقه قرار دارند). و در میان این مغازه ها کافی شاپ ها، رستوران و کافه نیز وجود دارد و همین امر باعث شده این خیابان همواره سرشار از فعالیت و زندگی و محلی عالی برای برگزاری بازار هفتگی به سبک تایلند باشد.

مقاله: بازار واکینگ استریت پوکت (تایلند)

در مجموع باید گفت که بازار واکینگ استریت پوکت (Phuket Walking Street) معروف به Lardyai مکان بسیار جذابی برای گذراندن یک بعدازظهر در تور پوکت و فرصتی عالی برای کشف زیبایی های شهر قدیمی پوکت در بهترین نقطه ممکن است.

ورودی اصلی واکینگ استریت در ضلع شرقی خیابان تالانگ قرار دارد که در ورودی آن، در چوبی چینی باشکوهی نصب شده است. در سر در آن کلمه LARADYAI به سه زبان تایلندی، چینی و انگلیسی نوشته شده که اغلب توریست های تور پوکت با آن عکس می گیرند. خیابان تالانگ یکی از اولین خیابان های شهر قدیمی پوکت بود که در آن به دلیل حفظ و احیای دوباره شکوه و جلال شهر، کابل های برق در سال 2012 زیر زمین کار گذاشته شدند. بعدها نمای خارجی خانه های بابا (Baba) در خیابان تالانگ با افزودن نورها و چراغ های رنگی ارتقا پیدا کرد. رنگ این چراغ ها در رنگ های مختلف مثل آبی، سبز و قرمز روی خانه های موجود در خیابان تالانگ نصب شدند و همین امر باعث القای حس رویارویی تاریخ با تکنولوژی می شود.

منبع مقاله: بازار واکینگ استریت پوکت (تایلند)

انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1939

به "مقاله: بازار واکینگ استریت پوکت (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازار واکینگ استریت پوکت (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید