بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری حمام تاریخی نفت سفید هفتکل

به گزارش مجله وتورلد، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، بازسازی اضطراری حمام تاریخی نفت سفید هفتکل صورت می گیرد.

بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری حمام تاریخی نفت سفید هفتکل

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ابراهیم اسمی پور گفت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی، عبدالرحیم دمساز سرپرست فرمانداری شهرستان هفتکل، مجید شکراوی بخشدار رغیوه و اعضای شورا و دهیاری شهر نفت سفید از مسجد و حمام تاریخی نفت سفید بازدید کردند.

او ادامه داد: طی این بازدید، فرماندار شهرستان هفتکل در تماس تلفنی با احمدرضا حسینی بروجنی معاون میراث فرهنگی خوزستان، ضمن اشاره به ارزش و اهمیت حمام تاریخی هفتکل، خواهان رسیدگی ویژه به موضوع بازسازی این گنج تاریخی شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هفتکل در توصیف این اثر تاریخی عنوان نمود: حمام نفت سفید از آثار بسیار ارزشمند و تاریخی شهرستان هفتکل و شهر نفت سفید است که در سال 98 در لیست آثار صنعتی ثبت ملی شد و به لحاظ معماری خاص خود، نزد مردم منطقه و دوستداران میراث فرهنگی هواداران زیادی دارد.

او اضافه کرد: با همکاری و حمایت فرماندار، معاون میراث فرهنگی استان، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان هفتکل و پیگیری اعضای شورا و دهیار نفت سفید، استعلامات لازم در خصوص آنالیز شرایط مالکیت بنا به عمل آمد و مقرر شد بزودی طرح بازسازی حمام یاد شده تهیه و در لیست آثار اولویت دار به منظور بازسازی اضطراری قرار گیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2116

به "بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری حمام تاریخی نفت سفید هفتکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی اضطراری حمام تاریخی نفت سفید هفتکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید