مرمت آثار تاریخی روستای هدف گردشگری تیرجان خوانسار

به گزارش مجله وتورلد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوانسار از برنامه ریزی برای مرمت آثار تاریخی روستای هدف گردشگری تیرجان از توابع این شهرستان اطلاع داد.

مرمت آثار تاریخی روستای هدف گردشگری تیرجان خوانسار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علی جوزی امروز 10 اسفندماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، نشست شورای اداری شهرستان خوانسار با موضوع آنالیز مسائل روستای گردشگری تیرجان در این روستای تاریخی و مذهبی برگزار گردید.

او اضافه نمود: این روستای تاریخی که در بخش مرکزی شهرستان خوانسار واقع شده به دلیل برخورداری از آب و هوای مطلوب و همچنین وجود آثار تاریخی متعدد به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان اصفهان انتخاب شده است.

جوزی تاکید نمود: در این نشست در رابطه با مرمت کبوترخانه ها، حمام تاریخی و حسینیه تاریخی این شهرستان، توافقات لازم نیز در مورد تخصیص اعتبار در سال 1399 به عمل آمد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 775

به "مرمت آثار تاریخی روستای هدف گردشگری تیرجان خوانسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرمت آثار تاریخی روستای هدف گردشگری تیرجان خوانسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید