مذاکرات با اروپایی ها برای سوخت رسانی به کشتی های ایران

به گزارش مجله وتورلد، مدیر بازرگانی شرکت ملی نفتکش از سفر مقامات شرکت های بزرگ بین المللی از انگلیس، نروژ، سوئد، ایتالیا، چین، کره، تایوان و هند به ایران و ملاقات و مذاکره آنها برای ازسرگیری همکاری ها اطلاع داد و گفت: مذاکراتی با اروپایی ها برای سوخت رسانی شناور داشته ایم.

مذاکرات با اروپایی ها برای سوخت رسانی به کشتی های ایران

برای سفر به تور اروپا ارزان زمستان 99 با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید. سفری هیجان انگیز به سرزمین تاریخی اروپا و در عین حال لذت بردن از جاذبه های توریستی مدرن را از دست ندهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، نصرالله سردشتی درباره مذاکرات این شرکت با شرکت های خارجی اظهار کرد: در راستای گشایشی که در فضای سیاسی و بین المللی ایجاد شده است،تا به امروز مقامات شرکت های صاحب نام و معتبر بزرگ بین المللی از کشورهای مختلف در سفر به ایران، ملاقات و مذاکرات مختلفی را با ما داشتند که ازجمله آنها می توان به شرکت هایی از کشورهای انگلیس، نروژ، ایتالیا، چین، کره، سوئد،تایوان و هند اشاره نمود.

وی با بیان این که شرکت های مذکور در زمینه اجاره کشتی، بیمه، تامین سوخت و ارائه خدمات نمایندگی در بنادر فعالیت می نمایند، توضیح داد: در زمینه پوشش های بیمه ای تا به امروز با دو شرکت انگلیسی و یک شرکت سوئدی که از معروف ترین و معتبرترین کلوپ های P&I هستند و از اعضای گروه موسوم به I.G.I محسوب می شوند و در زمینه صدور پوشش های بیمه ای خسارت و غرامت (P&I)فعالیت می نمایند، مذاکره و گفت و گو داشته ایم علاوه براین ملاقات و مذاکراتی را نیز با مقامات یک شرکت میانگر فعال در زمینه بیمه بدنه و ماشین آلات کشتی انجام داده ایم.

وی اضافه نمود: مذاکراتی را نیز با شرکت های بزرگ اروپایی فعال در زمینه اجاره کشتی که دارای شعبات متعدد در خاور دور بوده و درگذشته نیز با ما همکاری داشته اند و همچنین دو شرکت بزرگ فعال در سوخت رسانی به شناورها انجام داده ایم که البته این شرکت ها نیز با جدیت و علاقه، ازسرگیری همکاری های خود را دنبال می نمایند.

وی اعلام کرد: با توجه به ملاقاتها و گفت وگوهای اجرا شده و همچنین شرکت در سمینارهای مختلفی که با حضور مالکان، اجاره نمایندگان،بیمه گران و شرکت های خارجی فعال در زمینه خدمات کشتیرانی برگزار شده است، فرایند تحولات آینده را مثبت ارزیابی می کنیم.

مدیربازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این که امید می رود با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها،کشور در جهت سیاسی تازه و نوینی قرار گیرد به مارین تایمز گفت: شرکت ملی نفتکش ایران که به دلیل تحریم ها در شرایط محدودنماینده ای قرار گرفته،خواستار آن است که شرایط فعلی سرانجام یابد و بتواند همانند گذشته به عرصه بین المللی باز شود و فعالیت های قبلی را خود در این عرصه با جدیت و شدت بیشتری از سرگیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 738

به "مذاکرات با اروپایی ها برای سوخت رسانی به کشتی های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات با اروپایی ها برای سوخت رسانی به کشتی های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید