مخالفت 7 باشگاه سری آ با ادامه لیگ

به گزارش مجله وتورلد، 7 باشگاه سری آ خواهان عدم ادامه بازی های سری آ شدند.

مخالفت 7 باشگاه سری آ با ادامه لیگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که کرونا در کشور ایتالیا در اوج دروان شیوع قرار گرفته است و هر روز تعداد زیادی به دلیل ابتلا به آن کشته می شوند، بسیاری از باشگاه های این کشور اعلام نموده اند نباید فوتبال ادامه یابد.

طبق اخبار رسیده از سایت های خبری ایتالیایی باشگاه های تورینو، سمپدوریا و بولونیا ادعا نموده اند مخالف از سرگیری فوتبال در شرایط فعلی هستند. روز های گذشته نیز Adnkronos مدعی شده بود باشگاه های پارما، برشا و اسپال هم مخالفت خود را با ادامه بازی ها اعلام نموده اند و به تازگی فیورنتینا هم به جمع این تیم ها پیوسته است.

پس از اعلام غیر رسمی این باشگاه ها به عدم تمایل به ادامه بازی ها، سازمان لیگ ایتالیا در بیانیه ای خاطرنشان کرد: شورای لگا سری آ در جلسه امروز (روز گذشته) به اتفاق آرا توضیح داد در صورتی که دولت اجازه اجرا با رعایت کامل قوانین مربوط را بدهد می خواهد فصل را ادامه داده و به خاتمه برساند. از سرگیری فعالیت های ورزشی به عنوان بخشی از فاز دوم، طبق مقران فیفا و یوفا و مطابق با پروتکل های پزشکی برای حمایت از فوتبالیست ها انجام خواهد شد.

به نظر می رسد به زودی ملاقاتی بین تمام مدیران باشگاه های سری آ و سازمان لیگ سری آ برگزار می گردد تا همه نظرات درباره ادامه لیگ آنالیز و بهترین تصمیم گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 995

به "مخالفت 7 باشگاه سری آ با ادامه لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت 7 باشگاه سری آ با ادامه لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید