مانچینی: یوونتوسی ها فردا به جمع ما ملحق می شوند، مایلیم در رده بندی فیفا بالاتر برویم

به گزارش مجله وتورلد، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از اهمیت صعود تیمش در رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال سخن گفت.

مانچینی: یوونتوسی ها فردا به جمع ما ملحق می شوند، مایلیم در رده بندی فیفا بالاتر برویم

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در ملاقات محبت آمیز ای به مصاف مولداوی می رود و پس از آن باید در لیگ ملت های اروپا با تیم های لهستان و هلند ملاقات کند، با اشاره به اینکه بعضی بازیکنان تیم ملی ایتالیا به دلیل محدودیت های سفر هنوز به اردوی آتزوری ملحق نشده اند، گفت: مشکل بزرگی وجود ندارد و بازیکنان یوونتوس احتمالاً فردا (چهارشنبه) به جمع ما ملحق می شوند.

مانچو که تیمش در حال حاضر در رده هفدهم رده بندی جهانی فیفا است، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: رنکینگ خیلی مهم است. ما نمی توانیم کارهایی که در ماه های اخیر انجام داده ایم را در بازی فردا به خطر بیندازیم. ما در این مدت 8 یا 9 پله صعود نموده ایم و مایلیم پیش از قرعه کشی بازی های انتخابی جام جهانی 2022 حتی بیشتر از این در رده بندی فیفا بالاتر برویم. ما باید در بازی هایی که خیلی مهم تلقی نمی شوند، بهتر کار کنیم و در کنارش تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در مورد انتقال فدریکو کیه زا از فیورنتینا به یوونتوس گفت: کیه زا بازیکن مهمی برای ما است. او زمانی که در فیورنتینا بود بازیکن مهمی برای آتزوری بود و حالا هم که بازیکن یوونتوس شده، بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1279

به "مانچینی: یوونتوسی ها فردا به جمع ما ملحق می شوند، مایلیم در رده بندی فیفا بالاتر برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: یوونتوسی ها فردا به جمع ما ملحق می شوند، مایلیم در رده بندی فیفا بالاتر برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید