لالیگا، رئال مادرید با پیروزی در خانه بیلبائو، سال را به انتها رساند، بنزما کام باسکی ها را تلخ کرد

به گزارش مجله وتورلد، تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین بازی خود در سال 2021 پیروز شد میزبانش اتلتیک بیلبائو را شکست دهد.

لالیگا، رئال مادرید با پیروزی در خانه بیلبائو، سال را به انتها رساند، بنزما کام باسکی ها را تلخ کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو بامداد امروز (پنجشنبه) در دیداری از هفته بیست و یکم لالیگا در ورزشگاه سن مامس استان باسک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید سرانجام یافت.

در این مسابقه که از بازی های هفته بیست و یکم لالیگا بود و به دلیل حضور کهکشانی ها در سوپرجام اسپانیا زودتر از موعد برگزار گشت، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید هر دو گل تیمش را در عرض سه دقیقه (دقایق 4 و 7) به ثمر رساند. شروع هیجان انگیز این بازی با ثبت یک گل دیگر در دقیقه 10 ادامه یافت، وقتی که سانست یکی از گل های خورده را برای میزبان باسکی جبران کرد، هرچند که این گل برای نجات بیلبائو از شکست خانگی کافی نبود و کام هواداران بیلبائو در آستانه کریسمس تلخ شد.

رئال مادرید با کسب چهاردهمین پیروزی خود اکنون با 46 امتیازی - هشت امتیاز فاصله با سویای رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده است - در صدر جدول واقع شده است. تیم بیلبائو هم با 24 امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2025

به "لالیگا، رئال مادرید با پیروزی در خانه بیلبائو، سال را به انتها رساند، بنزما کام باسکی ها را تلخ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، رئال مادرید با پیروزی در خانه بیلبائو، سال را به انتها رساند، بنزما کام باسکی ها را تلخ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید