فروش بازی گوست آو سوشیما از 8 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش مجله وتورلد، سال 2020 استودیو ساکر پانچ پروداکشنز (Sucker Punch Productions) همه ما را با بازی سامورایی جهان-آزاد روح سوشیما (Ghost of Tsushima) شگفت زده کرد. به تازگی شرکت تفریح های تعاملی سونی اعلام نموده است که این بازی پیروز شده تا از مرز 8 میلیون نسخه فروش عبور کند.

فروش بازی گوست آو سوشیما از 8 میلیون نسخه عبور کرد

در بخشی از کنفرانس شرکت سونی در رویداد CES 2022، این شرکت به صورت رسمی مقدار فروش بازی تحسین شده روح سوشیما را معین کرد. پس از آن، استودیو ساکر پانچ در توییتر بیان نمود: ما مفتخر و شگفت زده ایم که اعلام کنیم که بازی Ghost of Tsushima به صورت رسمی بیش از 8 میلیون نسخه فروخته است. از همه افرادی که از زمان عرضه بازی این اثر را تجربه نموده اند، بسیار تشکر می کنیم! ما بسیار قدردان و سپاسگزار حمایت شما هستیم!

در گزارش قبلی فروش این بازی که در تاریخ 12 نوامبر سال 2020 منتشر شد، به صورت رسمی اعلام شده بود که 5 میلیون نسخه از بازی روح سوشیما به فروخته شده است. در آن موقع، با توجه به گفته هرمن هالست، مدیر استودیوهای پلی استیشن، معین شد که بازی Ghost of Tsushima سریع ترین فروش را در میان عنوان های کاملا نو پلی استیشن 4 ثبت نموده است که این یعنی عملکرد آن از این منظر حتی از بازی هورایزن زیرو داون هم بهتر بوده است.

اکنون با توجه به آمار نو، معین شده که در این بازه حدود یک ساله پس از آمار قبلی، این بازی توانسته 3 میلیون نسخه دیگر هم فروش داشته باشد. این نشان می دهد که روح سوشیما هم از نظر تجاری و هم از نظر کیفی عملکرد درخشانی را برای سونی داشته است و به همین دلیل کاملا انتظار می رود که سونی برنامه های زیادی را برای عنوان روح سوشیما در نظر گرفته باشد.

سونی بعلاوه در گذشته اعلام نموده بود که میخواهد فیلمی سینمایی بازی روح سوشیما را خلق کند. این فیلم قرار است به وسیله چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، کارگردان جان ویک، کارگردانی گردد. البته این تنها اثر پلی استیشن نیست که قرار است فیلم یا سریالی برای آن ساخته گردد.

بازی روح سوشیما در ابتدا در تاریخ 27 تیر 99 (17 ژوئیه 2020) برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و سپس در 29 مرداد 1400 (20 اوت سال 2021) نسخه برداشت کارگردان آن که یک بسته الحاقی داستانی نو را در خود گنجانده بود، برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1992

به "فروش بازی گوست آو سوشیما از 8 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازی گوست آو سوشیما از 8 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید