عربستان، اولین حذف شده بزرگ جام ملت ها، سامورائی ها به مصاف ویتنام می روند

به گزارش مجله وتورلد، تیم ملی فوتبال عربستان با شکست یک بر صفر برابر ژاپن از جام ملت های آسیا 2019 کنار رفت.

عربستان، اولین حذف شده بزرگ جام ملت ها، سامورائی ها به مصاف ویتنام می روند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019، ژاپن و عربستان در شهر شارجه و در حضور نزدیک به هفت هزار تماشاگر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با رجحان یک بر صفر ژاپن به سرانجام رسید.

عربستان بازی را بهتر آغاز کرد و در 15 دقیقه ابتدایی بازی کاملا بر بازی مسلط بود و بازی بهتری ارائه داد تا اینکه روی یک کرنر تاکهیرو تومیاسو در دقیقه 20 توانست با ضربه سر دروازه عربستان را باز کند.

عربستان در ادامه با حرکت موالد روی دروازه سامورایی ها خطرساز شد ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند. در نهایت نیمه نخست این دیدار با سوت ایرماتوف با رجحان یک بر صفر ژاپنی ها به سرانجام رسید.

با آغاز نیمه دوم عربستانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و ژاپن نیز به دنبال ضدحمله بود. در دقیقه 50 مینامینو در محوطه جریمه عربستان صاحب توپ شد ولی داور خطای هند این بازیکن را گفت و اجازه زدن ضربه را نداد.

در دقیقه 60 یوشینوری موتو فرصت طلایی گلزنی را برای ژاپن از دست داد و نتوانست دروازه عربستان را باز کند. یک دقیقه بعد سالم الدوساری با یک ضربه خطرناک سعی در باز کردن دروازه ژاپن داشت که پیروز نبود.

در دقیقه 64 هتان با شوت از راه دور خود می توانست بازی را به تساوی بکشاند ولی پیروز نبود و ضربه او با بدشانسی راهی به دروازه نداشت تا این دیدار با رجحان یک بر صفر ژاپن پایان یابد.

تیم ژاپن با این پیروزی در مرحله بعدی به مصاف ویتنام می روند.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 517

به "عربستان، اولین حذف شده بزرگ جام ملت ها، سامورائی ها به مصاف ویتنام می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان، اولین حذف شده بزرگ جام ملت ها، سامورائی ها به مصاف ویتنام می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید