نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ژاپن و کره جنوبی در صدر

به گزارش مجله وتورلد، دیدارهای مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برگزار گردید و در سرانجام این مسابقات نمایندگان کره و ژاپن در صدر جدول قرار گرفتند.

نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ژاپن و کره جنوبی در صدر

به گزارش خبرنگاران، مسابقات گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (14 تیر) برگزار گردید، که نتایج این بازی ها به توضیح زیر است:

گروه F

اولسان هیوندای 2 - 1 کایا

ملاقات تیم های اولسان هیوندای کره جنوبی و کایای فیلیپین از ساعت 14:30 برگزار گردید که این بازی در نهایت با فزونی دو بر یک اولسان به خاتمه رسید. گل های اولسان را یون بیت گارام در دقایق 27 و 51 به ثمر رساند. تک گل کایا را هم جوین بدیچ به ثمر رساند.

ویتل 1 - 3 پاتوم

ملاقات تیم های ویتل ویتنام و پاتوم تایلند از ساعت 18:30 برگزار گردید که در خاتمه پاتوم با نتیجه سه بر یک پیروز شد. گل های پاتوم را ویراچارت، آندرس تونز و دیوگو به ثمر رساندند. تک گل ویتل را پدرو به ثمر رساند.

با این نتایج اواسان با 12 امتیاز در صدر جدول و پاتوم با 9 امتیاز در رده دوم نهاده شد. تیم های ویتل و کایا هم به ترتیب در رده سوم و چهارم نهاده شدند.

گروه I

یونایتد سیتی 0 - 2 کاوازاکی

ملاقات تیم های یونایتد سیتی فیلیپین و کاوازاکی ژاپن که از ساعت 18:30 شروع شده بود، در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود کاوازاکی به خاتمه رسید. دو گل کاوازاکی را چینن و هاسگاوا به ثمر رساندند.

بیجینگ گوان 0 - 3 تگو

ملاقات تیم های بیجینگ گوان چین و تگو کره جنوبی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود تگو به خاتمه رسید. گل های این بازی را کیم جین هیوک، جونگ چی این (دوبار) به ثمر رساندند.

با این نتایج، کاوازاکی و تگو با 12 و 9 امتیاز در رده اول و دوم نهاده شدند. بعلاوه تیم های بیجینگ و یونایتدسیتی هم با یک امتیاز سوم و چهارم شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1777

به "نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ژاپن و کره جنوبی در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ژاپن و کره جنوبی در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید