طرح های تاسیسات گردشگری مازندران افتتاح شد

به گزارش مجله وتورلد، همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان، چهار پروژه تفریحی و توریستی با صرف هزینه 1430 میلیارد ریالی در مازندران افتتاح شد.

طرح های تاسیسات گردشگری مازندران افتتاح شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بابلسر، طرح های تفریحی و توریستی حوزه گردشگری مازندران صبح امروز در مازندران افتتاح شده است.

مجتمع تفریحی و توریستی مروارید سبز رامسر در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع با زیر بنای بیش از هفت هزار متر مربع در 2 طبقه ساخته شده و200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه و برای 90 نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

واحد پذیرایی رستوان چند منظوره مهرگان با اعتبار 145 میلیارد ریالی در ساری نیز در سفر رئیس جمهوری به مازندران بهره برداری شد.با بهره برداری این پروژه که 2 سالن پذیرایی، سالن همایش و مراسم دارد برای 60 نفر اشتغال ایجاد شد.

مجموعه پذیرایی میزبان بابلسر به عنوان یکی دیگر از پروژه های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور به مازندران بوده این پروژه تا به امروز 860 میلیارد ریال هزینه شده است.

فاز یک مجموعه میزبان با 56 اتاق و سوئیت، مجموعه ورزشی، مرکز خرید، آمفی تئاترهزار نفره، مجموعه رستوران های با 12 سالن از جمله بخش های این پروژه بوده است.با افتتاح این فاز از پروژه برای 242 نفر اشتغال ایجاد شد.

ایجاد و تجهیز بال غربی هتل پارسیان خزر در چالوس از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور است.

این پروژه با صرف هزینه 225 میلیارد ریالی در مدت 2 سال شامل 58 واحد اقامتی، رستوران در زمین 10 هزار مترمربعی ساخته شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 760

به "طرح های تاسیسات گردشگری مازندران افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های تاسیسات گردشگری مازندران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید