معرفی هتل ریتز کارلتون مونترال ، 5 ستاره

به گزارش مجله وتورلد، هتل ریتز کارلتون مونترال | Ritz-Carlton Montreal Hotel

این هتل لوکس در مرکز شهر مونترال، غذاهای معروف فرانسوی را در در اختیار مهمانان خور قرار می دهد. بسیاری از گالری ها و بوتیک ها در عرض 5 دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس هستند. دارای مرکز تناسب اندام، مرکز تجاری و خدمات ساحلی 24 ساعته می باشد. مرکز سرگرمی های شبانه مونترال با 15 دقیقه رانندگی از هتل ریتز کارلتون مونترال Ritz-Carlton Montreal Hotel در دسترس است. منطقه قدیمی مونترال در فاصله 10 دقیقه ای است. از جمله هتل های محبوب در منطقه می باشد که در سال 1912 نیز ساخته شده است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل ریتز کارلتون مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل ریتز کارلتون مونترال ، 5 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل ریتز کارلتون مونترال

از جمله امکانات این هتل 5 ستاره می توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، امکان استفاده از خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با 12 اتاق جلسه و 15081 متر فضای کنفرانس، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره نمود. علاوه بر این، مجهز به خدمات خشکشویی، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری 24 ساعته، امکانات ورزشی 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافی، روزنامه رایگان در لابی و آسانسور و بالابر می باشد. سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی و یک باغ و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است تا در آن مهمانان از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، عربی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل ریتز کارلتون مونترال

خدمات و امکانات تفریحی این هتل 5 ستاره نیز شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر روباز، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد، همچنین دارای یک باغ زیبا و یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را در فضایی دلنشین همراه با چشم اندازی از فضای هتل بنوشید.

رستوران هتل

صبحانه بوفه در دسترس می باشد و هر روز بین ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح سرو می گردد.

رستوران مایسون بولود Maison Boulud: این رستوران که با منظره ای از باغ همراه است، صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد. میهمانان می توانند از نوشیدنی ها در کافه و در در فضای باز (شرایط آب و هوایی) لذت ببرند.

کافه افترنون تی Afternoon Tea: این کافه فقط خوراک های سبک را ارائه می دهد و روزانه باز است.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

همه 129 اتاق این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش، ملافه های تمیز، منوی بالش و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. همچنین دارای میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ریتز کارلتون مونترال

  • اتاق کینگ دولوکس: 35 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی و دارای چشم اندازی از باغ و شهر نیز می باشند.
  • اتاق کینگ پرمیوم: 37 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی و دارای چشم اندازی از باغ و شهر نیز می باشند.
  • اتاق کویین پرمیوم با دو تخت کویین: 44 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی و دارای چشم اندازی از باغ و شهر نیز می باشند.
  • سوییت جونیور: 56 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی و دارای چشم اندازی از باغ و شهر نیز می باشند.
  • سوییت با یک اتاق خواب: 77 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی و دارای چشم اندازی از باغ و شهر نیز می باشند.
  • سوییت اکسکیوتیو: 88 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می و دارای چشم اندازی از باغ و شهر نیز باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این قصر تا شما تنها 8 کیلومتر فاصله دارد. اگر با اتوبوس بروید معمولا 29 دقیقه ای آن را می بینید و با 9 تاکسی دقیقه راه دارید.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 200 متر فاصله دارد. با تاکسی 1 دقیقه و با اتوبوس 2 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مرکز خرید اتان: 600 متر از شما دورتر است که با تاکسی 2 دقیقه ای و با اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 10 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 500 متر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 1 دقیقه ای و با اتوبوس 8 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 3 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید حدودا 9 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مونترال بیودوم: با شما حدودا 7 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 21 دقیقه و با اتوبوس 30 دقیقه ای خواهید رسید.
  • مرکز بل: این مرکز با شما 800 متر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 5 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 11 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • بندر قدیمی مونترال: 2 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 11 دقیقه ای و با اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 31 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه هنر معاصر: این موزه با شما حدودا 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 6 دقیقه و با اتوبوس 22 دقیقه ای خواهید رسید.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 6 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 19 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 2 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 19 دقیقه ای و با اتوبوس 57 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل ریتز کارلتون مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، کبک H3G 1H6، مونترال، خیابان شربروک غربی 1228

1228 Sherbrooke St W, Montreal, QC H3G 1H6, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 329

به "معرفی هتل ریتز کارلتون مونترال ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ریتز کارلتون مونترال ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید