صادق شیخ زاده نامزد جایزه آسین پالاسیوس اسپانیا شد

به گزارش مجله وتورلد، خواننده جوان موسیقی اصیل ایرانی به بخش پایانی جایزه El mejor abogado [برترین وکال] فستیوال بزرگداشت آسین پالاسیوس اسپانیا راه یافت.

صادق شیخ زاده نامزد جایزه آسین پالاسیوس اسپانیا شد

قطعه غرور به آهنگسازی و خوانندگی صادق شیخ زاده و با اجرای انسامبل اکادمی icm اتریش به رهبری الن کنستانتین در شاخه تلفیق موسیقی راک و فولکلور به مرحله نهایی ارزیابی فستیوال موسیقی خاورشناسانه پالاسیوس رسید .

جشنواره بزرگداشت میگل آسین پالاسیوس ، فیلسوف ،تاریخ نگارو خاورشناس اسپانیایی با روینمودهای باطنی اسلام در هر دوره 4 ساله برگزار می گردد که به سبب شیوع بیماری کرونا از آخرین برگزاری آن در شهر سئوتا-ی- اسپانیا حدودا بیش از 6 سال می گذرد.

این جشنواره در حوزه های موسیقی، تاتر و ادبیات شرق شناسی به آنالیز آثار هنرمندان برگزیده جشنواره های اوروپا در 4سال بعد از آخرین دوره برگزاری خود می پردازد .

لازم به ذکر است دکتر صادق شیخ زاده پیش از این جوایز مستر وکال فنلاند، نشان درجه یک خیام از فردریک لونرمان فرانسه و رتبه دوم فستیوال موسیقی اتریش را کسب نموده است.

از جمله داوران این دوره می توان به لیو پولد و فرانسیس بیزه در بخش آواز، فرانسوا کوپرن و سسیل شامیناد در بخش آهنگسازی، پرودزیا اکتور شروو و ریچارد فولتسگ در بخش تاتر و آرتور کریستنسن و انگوسیانگ در زمینه شرق شناسی اشاره نمود.

تنظیم قطعه غرور را سعید حسن زاده عهده دار بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1882

به "صادق شیخ زاده نامزد جایزه آسین پالاسیوس اسپانیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادق شیخ زاده نامزد جایزه آسین پالاسیوس اسپانیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید