شیعی: شأن استیلی بالاتر از دخالت در کار کادر فنی است، دلم برای نتایج خوب پیکان تنگ شده بود

به گزارش مجله وتورلد، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد زمزمه هایی مبنی بر دخالت استیلی در عملکرد کادر فنی تیم امید گفت: شأن استیلی خیلی بالاتر از این حرف هاست.

شیعی: شأن استیلی بالاتر از دخالت در کار کادر فنی است، دلم برای نتایج خوب پیکان تنگ شده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمود شیعی پس از فزونی 6 بر 2 تیم فوتبال پیکان مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازیکنان ما مزد بازی خوب خود را در سه دیدار قبلی گرفتند. در دیدار مقابل شهر خودرو و نساجی در نیمه اول خوب نبودیم که به بازی برگشتیم.

وی ادامه داد: مقابل شاهین شهرداری بوشهر عملکرد خوبی داشتیم. فکر می کنم بازیکنان مزد زحمات خود را گرفتند و برد پرگلی کسب کردند. فکر می کنم این نتایج و بازی های خوب برای پیکان تکرار شود. خیلی وقت بود دل مان برای نتایج خوب از پیکان تنگ شده بود که امروز این اتفاق رخ داد.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه موقعیت های گلزنی خودروسازان در این مسابقه گل شد، شرح داد: امروز بچه ها خیلی خوب بازی کردند. ماشین سازی در دقایق اول موقعیت بسیار خطرناکی داشت که اگر گل می شد، بازی برمی گشت، اما خدا به ما کمک کرد تا این مسابقه را با نتیجه خوبی تمام کنیم.

شیعی درخصوص اینکه از حسین فرکی به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم فوتبال امید مطرح شد، خاطرنشان کرد: خیر. قبلاً و پیش از اینکه این اتفاقات رخ دهد، با فرکی صحبت کردیم. او به فعالیتش در تیم پیکان ادامه داد و صحبت جدیدی در کار نبود.

وی درباره اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی از دخالت حمید استیلی دلخور است، گفت: تیم امید باید از حاشیه ها دور باشد و باید به مجیدی کمک کنید. فرصت زیادی نداریم. اگر مجیدی استقلال خود را داشته باشد، می تواند بسیار پیروز باشد. یکشنبه و در جلسه فنی و توسعه که تاج هم در آن حضور پیدا می کند، حمایت از مجیدی را در دستور کار قرار دادیم و همت می کنیم که تیم امید به هر صورتی، نتایج خوبی بگیرد. هشدار می دهم که اگر امسال به تیم امید رسیدگی نکنیم، شاید باز هم نتوانیم به المپیک برویم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه از گفته های او اینگونه برداشت می شود که مجیدی استقلال ندارد، شرح داد: هر کسی که مسئولیتی دارد، باید اختیار داشته باشد. مجیدی مسئولت بسیار سنگینی دارد و باید اختیارات لازم را به او تفویض کنیم. در جلسه روز یکشنبه روی این مسئله تأکید خواهد شد که مجیدی با قدرت به کارش ادامه دهد.

شیعی درمورد زمزمه هایی مبنی بر دخالت استیلی در عملکرد کادر فنی تیم امید گفت: شأن استیلی خیلی بالاتر از این حرف هاست. او مدیر تیم است و از خیلی ها بیشتر دلش برای تیم امید می سوزد.

وی در پاسخ به این پرسش که ویلموتس کجاست و آیا او برای دربی به ورزشگاه آزادی می آید یا خیر، گفت: خبر ندارم و نمی دانم به دربی می آید یا خیر، اما فعال است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که مشکل تیم امید را در کادر فنی این تیم می بیند یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی دانم. مجیدی باید در این باره پاسخ دهد. او در کمیته فنی گفت که به چند بازیکن دیگر نیاز دارد. به همین خاطر او اخیراً فعال شده و بازی های لیگ را از نزدیک می بیند تا نقاط آسیب دیده تیم امید را ترمیم کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 458

به "شیعی: شأن استیلی بالاتر از دخالت در کار کادر فنی است، دلم برای نتایج خوب پیکان تنگ شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیعی: شأن استیلی بالاتر از دخالت در کار کادر فنی است، دلم برای نتایج خوب پیکان تنگ شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید