شیب صعودی سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدیریت شهری همدان

به گزارش مجله وتورلد، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری همدان گفت: جذب و عملیاتی شدن طرح های سرمایه گذاری در مدیریت شهری همدان شیب صعودی یافته و اکنون در حوزه های مختلف شاهد استقبال بخش خصوصی هستیم.

شیب صعودی سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدیریت شهری همدان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مهران حاجیان چهارشنبه 24 اردیبهشت اضافه نمود: شهرداری همدان زمینه های سرمایه گذاری را به خوبی مهیا ساخته و طرح های ارائه شده در مرحله عملیاتی است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف به ویژه زیرساخت های گردشگری اظهار داشت: برای نخستین بار، عملیات ایجاد غرفه های عرضه غذا با پنج میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی در بلوار ارم همدان آغازشده است.

حاجیان با اشاره به ایجاد 30 غرفه عرضه غذا در بلوار ارم با مشارکت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری همدان گفت: این غرفه ها توسط بخش خصوصی ساخت و نصب شده و برای دولت هیچ گونه هزینه ای نداشته است.

وی اضافه نمود: به ازای فعالیت هر یک از این غرفه ها نیز شهرداری اجاره ماهیانه از پیمانکار دریافت می کند و قرار است انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود در آن عرضه شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری همدان اظهار کرد: برای ساخت و ایجاد این غرفه ها نیز سرمایه گذار پنج میلیارد تومان هزینه کرده است و نوع قرارداد طرفین اجاره و انتقال مالکیت (BOLT) است.

وی همچنین با اشاره به ساخت سرویس های بهداشتی در 70 نقطه شهر همدان گفت: این فضای بهداشتی از نوع پیش ساخته مدرن و با 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.

حاجیان یادآور شد: تمامی تأسیسات انشعاب، فاضلاب و سایر زیرساخت ها با هزینه بخش خصوصی مورد طرف این طرح هزینه می شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری همدان یادآور شد: رویکرد شهردار همدان جذب سرمایه گذار در اجرای طرح های بزرگ و اثربخش به ویژه در حوزه گردشگری است و از هرگونه سرمایه گذاری که زمینه اشتغال و رونق اقتصادی و گردشگری در سطح شهر را فراهم سازد، استقبال می کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1036

به "شیب صعودی سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدیریت شهری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیب صعودی سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدیریت شهری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید