شکست عجیب استقلال ، شرایط مبهم 4 بازیکن استقلال برای بازی حساس

به گزارش مجله وتورلد، تیم استقلال روز گذشته در دیداری محبت آمیز با تیم ملی دانشجویان باخت.

شکست عجیب استقلال ، شرایط مبهم 4 بازیکن استقلال برای بازی حساس

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم استقلال تهران روز گذشته در ملاقاتی تدارکاتی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت و نتیجه را 2 بر یک واگذار کرد.

  • مدافع آبی ها در فهرست سیاه ساپینتو | جدایی غیرمنتظره در راه است؟

آبی پوشان که برنامه های آماده سازی را در تعطیلات لیگ برتر با جدیت پشت سر می گذارند، امروز نیز تمرینات تیمی را برای بازی هفته هفتم ادامه خواهند داد.

عزیز بک آمانوف که تا کنون فرصت بازی برای استقلال را پیدا ننموده، در بازگشت از اردوی تیم ملی ازبکستان از روز پنجشنبه به تمرینات استقلال اضافه شد. این بازیکن روز گذشته حدود بیست دقیقه در ترکیب آبی های تهران به میدان رفت. به این ترتیب به نظر می رسد توانسته تا حدودی توجه ساپینتو را به خودش جلب کند و باید دید آیا پس از 6 هفته در فهرست استقلال قرار خواهد گرفت یا خیر.

پیمان بابایی و آرمان رمضانی دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که تمرینات سبک را شروع نموده اند اما شرایط هردو مهاجم برای حضور در فهرست بازی با گل گهر 50-50 است. کادرپزشکی تیم در کوشش است تا بابایی و رمضانی برای بازی هفتم به آمادگی لازم برسند اما فعلا شرایط آن ها برای این ملاقات تعیین نیست.

بعلاوه محمدحسین زواری نیز دچار مصدومیت است و فعلا تمرینات اختصاصی را پشت سر می گذارد. به این ترتیب بعید است به بازی گل گهر برسد.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه نهم مهر میزبان گل گهر در سیرجان است و سه امتیاز این مسابقه برای هر دو به عنوان تیم های سوم و دوم جدول اهمیت زیادی دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2174

به "شکست عجیب استقلال ، شرایط مبهم 4 بازیکن استقلال برای بازی حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست عجیب استقلال ، شرایط مبهم 4 بازیکن استقلال برای بازی حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید