داوران چینی و ژاپنی دیدارهای آسیایی استقلال را قضاوت می نمایند

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت 2 دیدار استقلال در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به داورانی از چین و ژاپن سپرد.

داوران چینی و ژاپنی دیدارهای آسیایی استقلال را قضاوت می نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های استقلال ایران و الشباب عربستان که روز سه شنبه 6 اسفند 92 در استادیوم آزادی انجام می گردد را تان های، هو وینگ و مو یوشین از چین قضاوت خواهند کرد و وانگ ژه چینی به عنوان داور چهارم این تیم داوری را همراهی می نماید. نماینده AFC در بازی استقلال - الشباب عربستان از قطر است و بر عملکرد داوران این بازی ناظری از کویت نظارت می نماید.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین دیدار تیم های استقلال ایران و الجزیره امارات که روز سه شنبه 27 اسفند 92 در استادیوم آزادی تهران انجام می گردد را یوئیجی نیشیمورا به همراه 2 هموطنش، ساگارا تورا و ناگی توشی یوکی از ژاپن قضاوت خواهند کرد. AFC چاری مورات قربان اف از ترکمنستان را نیز به عنوان داور چهارم این بازی انتخاب نموده است. ناظر داوری و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار استقلال - الجزیره امارات از کشور کویت و هندوستان انتخاب شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 447

به "داوران چینی و ژاپنی دیدارهای آسیایی استقلال را قضاوت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران چینی و ژاپنی دیدارهای آسیایی استقلال را قضاوت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید