سهم 31 درصدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجویان استان

به گزارش مجله وتورلد، معاون آموزشی دانشگاه کردستان گفت: سهم این دانشگاه در جذب دانشجو در سال 1399 در سطح استان، 31 درصد برآورد شده است.

سهم 31 درصدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجویان استان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد رزاقی معاون آموزشی دانشگاه کردستان در مورد افزایش جذب دانشجویان گفت: این دانشگاه در سال 1399 شاهد افزایش مقدار جذب دانشجو بوده که این مقدار 31 درصد کل دانشجویان سطح استان است.

رزاقی به اضافه شدن رشته های دانشگاهی در مقاطع مختلف دانشگاهی اشاره و اظهار کرد: در طول سال های 1397، 1398 و 1399 رشته های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و با توجه به احتیاج های آموزشی و جامعه در دانشگاه کردستان ایجاد شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه کردستان افزود: با توجه به این مهم، ارتقای کیفیت آموزشی و توانمندسازی مهارتی دانشجویان اجرا شده است.

وى توسعه ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت های آن را فرصتی مناسب برای توسعه آموزش دانست و گفت: توسعه آموزش مجازی از جمله زیرساخت ها و برنامه های کاربردی از سال 96 شروع شده است و به همین دلیل برای ارتقای کیفیت، آموزش مجازی اجرا شده است.

رزاقى به اقدامات اجرا شده در دانشگاه کردستان اشاره و بیان نمود: راه اندازی مراکز آموزش زبان و موسیقی در سال 1397، برگزاری جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی و ایجاد شورای مجازی در سال 1399 از جمله اقدامات اجرا شده در این دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1763

به "سهم 31 درصدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجویان استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 31 درصدی دانشگاه کردستان در جذب دانشجویان استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید