سهامداران بخوانند، 6 سیگنال مهم برای بورس 5 بهمن

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، از 8 آذر و شروع دور اول مذاکرات تا کنون اخبار ضد و نقیض فراوانی منتشر شده که بورس را بیش از پیش در ابهام فرو برده است. به نظر می رسد مذاکرات رو به تمام است. امروز بازار تحت تاثیر چه سیگنال هایی است.

سهامداران بخوانند، 6 سیگنال مهم برای بورس 5 بهمن

امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: اگر لازم باشد برای توافق خوب، مصاحبه با آمریکا را نادیده نمی گیریم . در موضوع هسته ای در نقطه ای هستیم که باید تصمیم گیری گردد. آمریکا خواستار مذاکره مستقیم است؛ اگر احتیاج باشد سطحی از مذاکره را با آنها خواهیم داشت. سخنگوی کاخ سفید نیز گفت: آماده مذاکرات مستقیم و فوری با ایران هستیم. (تسنیم)

مالک شریعتی نیاسر؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قیمت بنزین در لایحه بودجه سال آینده به قیمت سال جاری پیشنهاد شده است. از همین رو بنزین سهمیه ای یک هزار و 500 تومان و بنزین آزاد نیز 3 هزار تومان خواهد بود. در مجلس نیز قرار نیست تغییری در قیمت بنزین برای سال بعد اتفاق بیفتد. (ایرنا)

هیات مدیره فرابورس ایران در راستای اجرای دستورالعمل بازارگردانی و با هدف افزایش نقدشوندگی تصویب کرد. برای نمادهایی که 5 روز صف باشند با درخواست بازارگردان مشروط به افزایش تعهدات آن، حراج با دامنه 4 برابر برگزار می گردد.

افزایش یارانه نقدی خانوار

رئیس کمیته تبصره14 بودجه 1401 گفت: هنوز برای نرخ خوراک پتروشیمی ها تصمیمی مجلس نگرفته است. در مورد تغییرات نرخ گاز سوخت از 100 درصد نرخ خوراک به 40 درصد، مورد منتظر نامه دولت هستیم. (ایرنا)

اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در واکنش به پرداخت بدهی حق عضویت ایران به سازمان ملل به وسیله سئول گفته بلوکه کردن دارایی های ایران در کره جنوبی غیرقانونی، در تناقض با قوانین بین المللی و دزدی دریایی است. (فارس)

زارع؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای از افزایش یارانه نقدی خانوار در سال آینده اطلاع داد. کمیسیون تلفیق میخواهد تمام یارانه های موجود از جمله یارانه معیشتی را ادغام نموده و در قالب های نقدی و غیرنقدی به مردم پرداخت گردد. (خبرنگاران)

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2079

به "سهامداران بخوانند، 6 سیگنال مهم برای بورس 5 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهامداران بخوانند، 6 سیگنال مهم برای بورس 5 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید