سناتور روس: آمریکا و اروپا هرگز تحریم ها علیه روسیه را لغو نمی نمایند

به گزارش مجله وتورلد، یک مقام پارلمانی روسیه معتقد است، لغو تحریم ها از سوی کشورهای غربی به منزله کنار آمدن با سیاست مستقل و نقش مسکو در دنیا است و آنها هرگز چنین کاری نمی نمایند و تحریم ها با هدف آسیب رساندن به اقتصاد روسیه است.

سناتور روس: آمریکا و اروپا هرگز تحریم ها علیه روسیه را لغو نمی نمایند

با ما سفر کنید و با ارزان ترین فصل تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، آلکسی پوشکوف عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه نیز شرح داد که چرا غربی ها هرگز تحریم های ضدروسی خود را لغو نخواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته وی، برای اینکه شرایط کنونی در عرصه روابط بین الملل به گونه ای نیست که مورد رضایت آمریکا و اتحادیه اروپا باشد و آنها نمی توانند با سیاست مستقل روسیه و نقش این کشور در دنیا کنار بیایند و به همین دلیل تحریم ها برای آن اعمال می شوند تا به اقتصاد روسیه آسیب برسانند.

این سناتور روس در صفحه کانال تلگرام خود یادآور شد: کشورهای غربی نمی توانند توازن نیروها را بدون خطر بروز درگیری نظامی تغییر دهند، در واقع اگر غرب آغاز به لغو تحریم ها کند، در واقع به منزله موافقت با پیوستن کریمه به روسیه و خودداری از حمایت کنونی از مقامات کی یف خواهد بود ولی آنها نمی توانند چنین کاری نمایند، برای اینکه منابع سیاسی و ایدئولوژیکی زیادی در این زمینه به کار گرفته شده است و طبق خط مشی ناتو، از هم اکنون برای رویارویی با روسیه سرمایه گذاری زیادی اجرا شده است.

به عقیده پوشکوف، در زمان حاضر سیاستمدار قدرتمندی در دنیا غرب وجود ندارد که قادر به تغییر و بازنگری در این سیاست به بن بست انجامیده باشد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1587

به "سناتور روس: آمریکا و اروپا هرگز تحریم ها علیه روسیه را لغو نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور روس: آمریکا و اروپا هرگز تحریم ها علیه روسیه را لغو نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید