سفر قریب الوقوع یک هیئت پارلمانی اردن به دمشق

به گزارش مجله وتورلد، هیئتی از مجلس اردن که متشکل از نخست وزیر و وزرای سابق و نمایندگان کنونی است به زودی راهی دمشق می گردد.

سفر قریب الوقوع یک هیئت پارلمانی اردن به دمشق

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه خبری خبرنی اردن گزارش داد هیئتی سیاسی اردن، به ریاست طاهر المصری نخست وزیر اسبق، به زودی راهی دمشق خواهد شد تا با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار کند. با این حال، معین نیست که ایده سفر هیئت مذکور، شخصی است یا به درخواست رسمی و اعلام نشده امان مطرح شده است.

این وبگاه خبری اعلام کرد، این نخستین هیئت اردنی نیست که راهی دمشق می گردد؛ چرا که پیشتر هیئت هایی در سطوح مختلف از دمشق دیدار نموده و بعضی از آنها با بشار اسد دیدار هایی ترتیب دادند.

به نوشته منبع مذکور، ماهیت سفر قریب الوقوع هیئت اردنی به دمشق و زمان انجام این سفر واقعا تامل برانگیز است به ویژه این که هیئت مرکب از وزرای سابق و نمایندگی کنونی و شخصیت های معروفی هستند و که در زمانی خاص چنین دیداری را انجام می دهد.

این منبع در ادامه توضیح داد، همگان می دانند که هیئتی در چنین سطح نمی تواند بدون موافقت رسمی و از پیش اعلام شده، به دمشق سفر کند و همچنین همگان می دانند که دادن چراغ سبز به این هیئت به مثابه کوشش های رسمی امان برای تلطیف فضا میان دو کشور به دلایل ملاحظات بسیاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 657

به "سفر قریب الوقوع یک هیئت پارلمانی اردن به دمشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر قریب الوقوع یک هیئت پارلمانی اردن به دمشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید