سفرهای هوایی با اسپری آسم

به گزارش مجله وتورلد، اگر کسی مستعد حملات آسم یا تنگی نفس باشد، پرواز بدون اسپری آسم ممکن است گزینه ای نباشد که بخواهد انتخاب کند.

سفرهای هوایی با اسپری آسم

خوشبختانه، سازمان امنیت حمل و نقل هوایی (امنیت پرواز) ممنوعیتی برای استفاده از داروهای مایع تجویزی و دیگر مایعاتی که افرادی با شرایط و بیماری های خاص باید مصرف نمایند ندارد. به عبارت دیگر، استفاده از داروهای غیرتجویزی و داروهایی شامل افشانه یا اسپری آسم برای تنگی نفس اشکالی ندارد. سازمان امنیت پرواز به منظور ایجاد امنیت مسافران قوانینی را برای حمل بعضی از آیتم ها در نظرگرفته که مختص افرادی با شرایط پزشکی خاص در پرواز با هواپیما است.

حتماً تا جایی که امکان دارد اسپری آسمی بهره ببرید که روی آن برچسب داشته باشد. اگر اسپری آسم شما به وسیله پزشک تجویز شده باشد به طور معمول برچسبی دارد که داروساز روی آن الصاق نموده است.

اسپری آسم خود را در یک کیسه پلاستیکی شفاف همراه با مایعات دیگری مانند لوسیون، دهان شویه و دیگر چیزها بگذارید. این کیسه نایلونی شفاف که حاوی داروهای شماست را در ساک دستی همراه خود داشته باشید.

اگر اسپری شما بزرگ تر از 100 گرم باشد، باید آن را با مأمور امنیت پرواز در ایستگاه بازرسی چک کنید. هر چیزی که بزرگ تر از 100 گرم باشد باید در کیسه پلاستیکی بزرگ تر قرار گیرد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2148

به "سفرهای هوایی با اسپری آسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای هوایی با اسپری آسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید