سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان: هدف اردوها حضور در قهرمانی آسیا است

به گزارش مجله وتورلد، خدیجه قانع گفت: هدف از تشکیل تیم ملی هندبال نوجوانان آماده سازی بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دختران است.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان: هدف اردوها حضور در قهرمانی آسیا است

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد اولین اردوی تیم ملی هندبال دختران گفت: در این مرحله از اردو 35 نفر به تیم ملی دعوت شدند و تعدادی هم از طرح استعدادیابی به تیم اضافه شدند. البته چند بازیکن به دلیل مثبت شدن تستشان نتوانستند به اردو بیایند که آنها در اردوی بعدی به تیم دعوت خواهند شد. تعدادی دیگر هم توسط مربیان و هیات های استانی به اردوی بعدی اضافه می شوند.

قانع گفت: اردوی اول بود و بیشتر ارزیابی کردیم تا ببینیم شرایط چطور است. باید در یکی دو اردوی بعدی جا مانده ها را هم محک بزنیم تا برای اردوهای سوم و یا چهارم به یک تعداد ثابت برسیم.

وی هدف از این اردوها را آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا مطرح کرد و گفت: هدف از این اردوها آماده سازی بازیکنان برای مسابقات قهرمانی آسیا است که اسفند 1400 برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوان در مورد مرحله بعدی اردوها گفت: مرحله بعدی اردو نیمه دوم فروردین و قبل از شروع ماه رمضان شروع خواهد شد.

وی در مورد شرایط بازیکنان دعوت شده گفت: عده ای از بازیکنان در مسابقات قهرمانی کشور جوانان حضور داشتند و آماده بودند. بعضی دیگر نیز به سبب اینکه شرایط مسابقه نداشتند احتیاج به آمادگی بیشتری دارند. هنوز استارت اردوها است. باید به بازیکنان برنامه بدهیم تا در مدتی که اردوها تعطیل است بدنشان ثابت نماند.

قانع گفت: به دلیل شرایط کرونا نمی توانیم در هر اردو تعداد زیادی بازیکن دعوت کنیم. ما حداکثر نفرات را 30 نفر در نظر می گیریم اگر احتیاج به اضافه کردن هم باشد همین تعداد را در هر مرحله خواهیم داشت تا در اردوی چهارم به 25 نفر نهایی برسیم.

وی در سرانجام گفت: باید تشکر کنم از رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون که در این شرایط سخت اردوها تشکیل شد. با وجود شرایط کرونا فصای مناسبی برای برگزاری اردو تیم ملی نوجوانان به وجود آمد. هر بازیکن یا هر دو بازیکن در یک اتاق و در هتل اقامت داشتند تا خیال خانواده ها هم راحت تر باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1569

به "سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان: هدف اردوها حضور در قهرمانی آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان: هدف اردوها حضور در قهرمانی آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید