سایه های بی خورشید به جشنواره کراکو دعوت شد

به گزارش مجله وتورلد، مستند سایه های بی خورشید پس از اولین نمایش جهانی در ایدفا 2019، به شصتمین جشنواره بین المللی فیلم کراکو در کشور لهستان دعوت شد.

سایه های بی خورشید به جشنواره کراکو دعوت شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، سایه های بی خورشید به کارگردانی مهرداد اسکویی که به عنوان کننده سینمای ایران در بخش رقابتی سی ودومین جشنواره مستند آمستردام (ایدفا) و در افتتاحیه این رویداد مستند رونمایی شد، از سوی مسئولان برگزاری شصتمین جشنواره بین المللی کراکو در کشور لهستان به عنوان اولین فیلم حاضر در این جشنواره معرفی شد.

این مستند که در جشنواره ایدفا، جایزه بهترین کارگردانی را برای مهرداد اسکویی به ارمغان آورد، در بخش ویژه شصتمین سالگرد برگزاری جشنواره فیلم کراکو لهستان به روی پرده خواهد رفت.

سایه های بی خورشید اثری تکان دهنده و برانگیزنده درباره محل نگهداری نوجوانان بزهکار است و روی دختران و زنانی تمرکز می کند که به سبب قتل یا معاونت در قتل یکی از مردان خانواده یا خویشاوندان سوءاستفاده گر خود به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شده اند. این مستند تصاویری ناخوداگاه و مشاهده ای از کانون اصلاح و تربیت را در کنار مصاحبه هایی کنترل شده قرار می دهد و از دختران می خواهد با دوربین صحبت کنند، گویی در حال صحبت با مادرشان و یا قربانی اشان (که معمولا پدر و یا برادرشان است) هستند.

شصتمین جشنواره بین المللی فیلم کراکو لهستان که هنوز فهرست سایر فیلم های خود را اعلام نکرده از تاریخ 31 می تا 7 جولای 2020 (11 تا 18 خرداد سال آینده) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 668

به "سایه های بی خورشید به جشنواره کراکو دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه های بی خورشید به جشنواره کراکو دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید