سالن های تئاتر کانون در هفته ملی کودک بازگشایی می گردد

به گزارش مجله وتورلد، تهران (پانا) - با اعلام شرایط عادی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور، هم زمان با شروع هفته ملی کودک(16 مهر) سالن های مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری با دو اجرا میزبان بچه ها و نوجوانان خواهد بود.

سالن های تئاتر کانون در هفته ملی کودک بازگشایی می گردد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فعالیت مجدد مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون با اجرای نمایش نترسک به کارگردانی مژگان رضائیان از 16 مهر 1400 هم زمان با اولین روز از هفته ملی کودک در فضای باز این مجموعه در پارک لاله تهران کلید می خورد. این نمایش همه روزه به صورت رایگان از ساعت 17 اجرا می گردد.

با اعلام شرایط نارنجی تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و بلامانع شدن فعالیت تماشاخانه های تئاتر، اجراهای نمایش این مرکز نمایش های بچه ها و نوجوانان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از تب سنجی از کارکنان، مراجعه کنندگان و تماشاگران و ضدعفونی سالن ها با برنامه ای منظم و روزانه از سر گرفته می گردد. مناسب سازی سیستم تهویه هوا و کاستن ظرفیت سالن ها به یک سوم و رعایت فاصله اجتماعی از دیگر اقدام های این مرکز برای حفظ سلامت تماشاگران اعلام شده است.

نمایش آرزوهای موش کور به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر از همین روز در سالن بوستان اجرای خود را با یک سوم ظرفیت سالن از سر می گیرد.

این نمایش سال گذشته با شروع شیوع بیماری کرونا، به اجبار از اجرا باز ماند و تعطیلی های پی درپی سالن های نمایش مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، مانع از فرایند اجرای معمول این نمایش شد.

آرزوهای یک موش کور ویژه گروه سنی خردسال بالای 5 سال و بچه ها است و درباره موش کور کوچکی است که تصمیم می گیرد از خانه اش در زیر زمین بیرون آمده تا در پی آرزویش که تماشا خورشید است برود. او در جهت خود با حیوانات جنگل روبه رو شده و ماجراهای شگفت انگیزی برای موش کور اتفاق می افتد.

این نمایش از ساعت 17 و 30 دقیقه با تخفیف ویژه در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به روی صحنه می رود.

برنامه های هفته ملی کودک طی روزهای 16 تا 22 مهر 1400 در تهران و سراسر کشور با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1870

به "سالن های تئاتر کانون در هفته ملی کودک بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن های تئاتر کانون در هفته ملی کودک بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید