ساخت نمایشگری با فناوری جدید مینی ال ای دی در چین

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، کارشناسان صنعت فناوری معتقدند فناوری مینی ال ای دی (Mini- LED) نسل آینده تکنولوژی نمایشگر است. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان در سراسر چین روی توسعه آن تمرکز نموده اند. شرکت چینی BOE نیز مشغول توسعه یک نمایشگر 27 اینچی با وضوح 4K و فناوری مینی ال ای دی است.

ساخت نمایشگری با فناوری جدید مینی ال ای دی در چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گفته محققان در مقایسه با پنل های ال سی دی که در آنها از ال ای دی های معمولی استفاده شده، این فناوری نسبت کنتراست بیشتری دارد. نسبت کنتراست یکی از مشخصات نمایشگر است که در حقیقت نسبت روشنایی درخشان ترین رنگ (سفید) به روشنایی تاریک ترین رنگ (سیاه) قابل فراوری از طریق صفحه نمایش را نشان می دهد. به عبارت دیگر این فناوری رنگ ها را بهتر نشان می دهد.

با توجه به آنکه سامسونگ و ال جی از بازار فراوری ال سی دی خارج شده اند و بقیه فراورینمایندگان نیز روی فناوری ال ای دی تمرکز می نمایند، شرکت های چینی به دنبال راهی برای احیای صنعت فراوری نمایشگر هستند و به همین دلیل به فناوری مینی ال ای دی روی آورده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 941

به "ساخت نمایشگری با فناوری جدید مینی ال ای دی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نمایشگری با فناوری جدید مینی ال ای دی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید