ساخت صابون در خانه، معجزه ای برای سفیدی پوست

به گزارش مجله وتورلد، یکی از پرکاربردترین محصولات بهداشتی، که معمولا در هر خانه ای پیدا می گردد، صابون است. تنوع صابون در بازار بسیار زیاد است؛ بااین حال، اگر دوست دارید خودتان دست به کار شوید و صابون هایی با عطر و طرح سفارشی درست کنید، این مطلب را از دست ندهید!

ساخت صابون در خانه، معجزه ای برای سفیدی پوست

ساخت صابون در خانه یک ایده مجذوب نماینده است که علاوه بر تفریح، برای پوستتان نیز بسیار عالی است. اغلب صابون ها حاوی مواد شیمیایی زیادی هستند که این مواد به وسیله پوست جذب می شوند و می توانند مشکلاتی را برای سلامتی انسان ایجاد نمایند. شما با ساخت صابون های خانگی هیچ گونه نگرانی از بابت مواد شیمیایی موجود در صابون نخواهید داشت. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ساخت صابون در خانه

ساخت صابون گیاهی با جعفری

برای اینکه بتوانید، یک صابون سفیدنماینده خانگی برای پوست خود بسازید به مواد اولیه زیر نیاز دارید. وجود چنین موادی در این صابون به این دلیل است که تمامی ترکیبات آن خاصیت روشن نمایندگی، لایه برداری و احیانمایندگی پوست را دارند. به همین دلیل استفاده از این صابون به طرز فوق العاده ای موجب سفید شدن پوست می گردد.

مواد لازم برای درست کردن صابون ارگانیک:

  • دم نموده چای سبز نصف لیوان
  • دم نموده جعفری نصف لیوان
  • پودر شیر 2 قاشق غذاخوری
  • آرد جوی دو سر 2 قاشق غذاخوری
  • عسل ارگانیک 2 قاشق غذاخوری
  • صابون گلیسیرین 60 گرم

طرز تهیه صابون سفیدنماینده خانگی

ابتدا ضروری است تا دم نموده های چای سبز و جعفری را آماده نمایید و زمانی که خنک شدند با پودر شیر، آرد جوی دو سر و عسل مخلوط کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که یک خمیر یکدست حاصل گردد.

سپس صابون گلیسیرین خود را با حرارت ذوب کنید و آن را به خمیری که در مرحله قبل تهیه کردید، اضافه نمایید. حال زمان آن رسیده تا ترکیب به دست آمده را داخل قالب بریزید. به همین ترتیب شما پیروز به ساخت صابون سفیدنماینده خانگی در نیم ساعت شده اید.

فقط کافی است، مقداری به آن فرصت دهید تا سفت گردد، سپس می توانید از آن بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی خبرنگاران مطلب چگونه با شیر و عسل پوستی شفاف داشته باشیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2259

به "ساخت صابون در خانه، معجزه ای برای سفیدی پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت صابون در خانه، معجزه ای برای سفیدی پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید