ساخت شهرک پرورش ماهیان زینتی در محلات

به گزارش مجله وتورلد، ساخت نخستین شهرک پرورش ماهیان زینتی کشور در محلات، با صرف اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی مصوب شد که 3 میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص پیدا کرده و هزینه شده است.

ساخت شهرک پرورش ماهیان زینتی در محلات

به گزارش خبرنگاران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات از تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای ادامه روند ساخت این شهرک خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای این طرح اشتغالزا اعلام شده است و سعی می شود بتوان با این اعتبار کار تامین برق، تأسیسات و... این پروژه را انجام داد. احمد رضا جعفری اظهار کرد: این طرح از سال 94 در زمینی به مساحت 17 هکتار در شهرستان محلات آغاز شده و هم اکنون در حال ساخت است. وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه از 45 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و عملیات شبکه برق، گاز و آب آن تا خاتمه سال به اتمام می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات بیان نمود: در این شهرک 24 واحد پرورش ماهیان زینتی با ظرفیت تولید 10 میلیون قطعه ماهی راه اندازی می شود. وی اظهارکرد: یکی از دلایل کند پیش رفتن ساخت این طرح تاکنون تخصیص پیدا نکردن به موقع اعتبارات بوده است که در صورت تامین منابع مالی به زودی به بهره برداری می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 595

به "ساخت شهرک پرورش ماهیان زینتی در محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت شهرک پرورش ماهیان زینتی در محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید