زمان عرضه بازی Call of Duty: Vanguard اعلام شد

به گزارش مجله وتورلد، تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شده که جزئیات بیشتر و زمان عرضه این بازی را نشان می دهد.

زمان عرضه بازی Call of Duty: Vanguard اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران به نقل از gamespot، به تازگی تریلر پیش از عرضه بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شده که در آن شاهد یک موسیقی نو از گروه وایت استرایپس هستیم. این تریلر به طور مختصر و کوتاه به سه بخش اصلی این بازی که داستانی، چند نفره و زامبی است، اشاره می نماید. رقیب این بازی Battlefield 2042 است که بخش داستانی ندارد.

داستان بازی در جنگ جهانی دوم روایت می گردد و برای بخش چند نفره آن نیز 20 نقشه متفاوت تهیه شده است. این بیشترین تعداد نقشه ای است که در ابتدای عرضه برای بازی های Call of Duty تا به امروز در نظر گرفته شده و بخش زامبی این بازی نیز به وسیله شرکت توسعه دهنده بازی های ویدئویی تری آرک ساخته شده است.

در این تریلر بعلاوه یادآوری می گردد که سلاح ها و دیگر عناصر بازی به بازی بتل رویال وارزون اضافه خواهد شد. علاوه بر این تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Vanguard نیز در این تریلر پنجم نوامبر (14 آبان) اعلام شده است.

سه زمان در تاریخ چهارم نوامبر و یک ساعت برای پنجم نوامبر، تاریخی است که برای عرضه این بازی برای کنسول های آمریکای شمالی اعلام شده است. نسخه کامپیوتر این بازی به طور همزمان به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

نویسنده بازی Vanguard پیش از این ابراز امیدواری نموده بود که بازی های Vanguard 2 و 3 نیز ساخته می شوند. در اخبار دیگر از این بازی، شرکت اکتیویژن جزئیات بیشتری را از بخش زامبی منتشر کرد که شامل ویژگی های نو و تفاوت های این بخش مخاطب پسند می گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1887

به "زمان عرضه بازی Call of Duty: Vanguard اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه بازی Call of Duty: Vanguard اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید