رسن: میخواهیم اولین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در آسیا را رقم بزنیم

به گزارش مجله وتورلد، هافبک پرسپولیس در مصاحبه با AFC گفت: با استفاده از تجارب خود در دو سال گذشته به دنبال کسب اولین قهرمانی پرسپولیس در آسیا هستیم.

رسن: میخواهیم اولین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در آسیا را رقم بزنیم

به گزارش گرو ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه آینده در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 در استادیوم الجنوب دوحه از ساعت 15:30 به وقت تهران به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می رود.

بشار رسن در مصاحبه با دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: 3 روز است به دوحه رسیدم و تا به حال 3 دوره تمرین انجام دادیم و تمام بازیکنان برای بازی فینال آماده هستند. مسئولیت بزرگی پیش رو داریم و بازی سختی است. اولسان هیوندای تیمی قدرتمند است و با شانس به فینال راه پیدا نکرده است. بدون شک بازیکنان خوبی در ترکیبش دارد و نمی توان با نگاه به یک بازی این تیم قضاوت کرد.

وی اضافه نمود: بازی فینال 90 دقیقه است و هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد برنده بازی می گردد. در این بازی با استفاده از تجاربی که در دو سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردیم کوشش می کنیم تا برنده بازی شویم و اولین قهرمانی پرسپولیس در آسیا را کسب کنیم. چون فینال تک بازی است شانس هر دو تیم برای برد یکسان است. می تواند یک اشتباه فردی تیم رقیب را به گل برساند و پیروز میدان کند. به همین خاطر در این بازی نباید تیمی اشتباه کند. اما اگر بازی رفت و برگشت باشد شرایط فرق می نماید و تیم ها می توانند اشتباه خود را جبران نمایند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: ما در 20 روز گذشته بازی در داخل لیگ ایران انجام ندادیم اما تمرینات خوبی انجام دادیم تا برای بازی فینال آماده شویم. باید ببنیم در 90 دقیقه چه اتفاقاتی می افتد ولی ما با انگیزه آمدیم تا این بار قهرمان شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1417

به "رسن: میخواهیم اولین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در آسیا را رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسن: میخواهیم اولین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در آسیا را رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید