دستگیری 2 مالخر سیم و کابل برقهای سرقتی

به گزارش مجله وتورلد، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری 2 مالخر سیم و کابل برق و کشف مقادیر زیادی کابل های برق فشار قوی خبر داد.

دستگیری 2 مالخر سیم و کابل برقهای سرقتی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: سیزدهم آبان شخصی به نام رحیم به اتهام مالخری سیم و کابل برق توسط کلانتری 158 کیانشهر دستگیر و پس از تشکیل و ارجاع پرونده به دادسرای ناحیه 15 تهران با دستور دادیار دادسرا برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی اعلام نمود: خلاصه پرونده نشان از این داشت، دوازدهم آبان ماه ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک می شوند، ولی راننده خودرو با مشاهده ماموران در نزدیکی خود به سرعت از محل متواری می شود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز شد و ماموران پیروز شدند خودرو متهم را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در بازرسی از داخل خودروی متهم مقدار فراوانی کابل فشار قوی برق کشف کردند، گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به خرید اموال مسروقه از شخصی به نام جعفر معترف شد.

کارآگاه کنجوریان در ادامه اعلام نمود: پس از اعتراف رحیم، کارآگاهان پایگاه ششم این پلیس پیروز شدند مخفیگاه جعفر را شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند. وی نیز پس از انتقال به پایگاه ششم این پلیس به مالخر اموال سرقتی از سارقان کابل های برق فشار قوی اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه اموال کشف شده به کننده حقوقی اداره برق با دستور قضائی تحویل شد، گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1418

به "دستگیری 2 مالخر سیم و کابل برقهای سرقتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 2 مالخر سیم و کابل برقهای سرقتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید