دریای خلیج فارس و عمان در 24 ساعت آینده مواج می گردد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: مدیر کل هواشناسی هرمزگان با اعلام اینکه در ساعات آینده دریا نسبتا مواج خواهد بود، گفت: خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در 24ساعت آینده به تدریج متلاطم خواهد بود و بهتر است ترددهای دریایی با احتیاط بیشتری انجام گردد.

دریای خلیج فارس و عمان در 24 ساعت آینده مواج می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

سعید رنجبر در گفت وگو با خبرنگاران در بندرعباس، با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان و پیش بینی 24ساعت آینده، اظهار کرد: هم اکنون بندرعباس غبارآلود است و شاهد کاهش دما نسبت به روزهای گذشته هستیم.

وی با اشاره به اینکه دمای مرکز استان هم اکنون 26درجه سانتی گراد و جهت وزش باد از جنوب غرب می باشد، اضافه نمود: در 24ساعت آینده بیشینه دما 28 و کمیته دما 18درجه سانتی گراد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان با بیان اینکه در 24ساعت آینده بندرعباس به تدریج شاهد رع و برق و رگبار پراکنده باران و همچنین وزش باد خواهد بود، اعلام کرد: همچنین در ساعات آینده آسمان سایر نقاط استان نیز نیمه ابری خواهد بود.

رنجبر با اعلام اینکه در ساعات آینده دریا نسبتا مواج خواهد بود، اعلام کرد: خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در 24ساعت آینده به تدریج متلاطم خواهد بود.

وی با اظهار اینکه در 24ساعت آینده آسمان سایر نقاط استان ابری همراه با وزش باد و در بعضی نقاط همراه با رگبار پراکنده خواهد بود، گفت: ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای عمان به 150سانتی متر خواهد رسید و سرعت وزش باد نیز 45کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین نسبت به ترددهای دریایی در 24ساعت آینده هشدار داد و گفت: بهتر است ترددهای دریایی با احتیاط بیشتری انجام گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 309

به "دریای خلیج فارس و عمان در 24 ساعت آینده مواج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریای خلیج فارس و عمان در 24 ساعت آینده مواج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید