درخشش پسران روستایی ملایر در مسابقات کونگ فوتوآ

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم کونگ فوتوآ این شهرستان با حضوری قدرتمند در مسابقات کونگ فو توآ قهرمانی باشگاه های استان همدان در رده سنی نونهالان با کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز این مسابقات خوش درخشیدند.

درخشش پسران روستایی ملایر در مسابقات کونگ فوتوآ

به گزارش خبرنگاران؛ حمید رضا سپهری نیا با بیان اینکه بازیکنان این تیم ساکن روستای منگاوی از توابع بخش جوکار هستند، اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها، محمد مهدی ترکمن و علی یاسین ترکمان مقام اول و مدال طلا و محمد یاسین یونسی، امیرعباس ترکمان و علی ترکمان مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی در ادامه از دعوت داور ملایری به مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور جام تختی اطلاع داد و گفت: بیژن روزبهانی، داور بین المللی ملایری طی حکمی برای قضاوت و داوری مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی جام تختی دعوت شد.

سپهری نیا با اشاره به اینکه مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان انتخابی جام تختی از 25 تا 28 دی ماه امسال به میزبانی استان تهران برگزار می گردد، اظهارکرد: بیژن روزبهانی از مفاخر و پیشکسوتان این رشته ورزشی بوده و افتخارات زیادی را کسب نموده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بعلاوه با اشاره به قضاوت داور ملایری در مسابقات دو ومیدانی باشگاه های کشور، اعلام کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، ایرج مرادی به عنوان سر داور و داور ارشد پرش ها در مسابقات دو و میدانی باشگاه های کشور انتخاب و معرفی گردید.

وی یادآورشد: رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی سالن آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید و مرادی با حضور فعال و قضاوت های عادلانه خود در این رقابت ها خوش درخشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2060

به "درخشش پسران روستایی ملایر در مسابقات کونگ فوتوآ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش پسران روستایی ملایر در مسابقات کونگ فوتوآ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید