خبرنگاران نفرات برتر جشنواره عکاسی قرنطینه در بوکان معرفی شدند

به گزارش مجله وتورلد، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: نفرات برتر نخستین جشنواره عکاسی با موبایل با موضوع قرنطینه در این شهرستان معرفی شدند.

خبرنگاران نفرات برتر جشنواره عکاسی قرنطینه در بوکان معرفی شدند

منصور احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با اعلام فراخوان از سوی این اداره 300 عکس از 10 شهر از چهار استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: افراد شرکت کننده آثار خود را با موضوع قرنطینه و چگونگی مبارزه با کرونا در این ایام را به دبیرخانه ارسال و از میان آثار ارسال شده 150 عکس کپی و خارج از موضوع تشخیص داده شد و 150 اثر نیز داوری شد که با نظر هیات داوران سه اثر به عنوان آثار برتر جشنواره انتخاب شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با بیان اینکه 2 عکس نیز شایسته تقدیر معرفی شدند افزود: در این جشنواره میلاد معروفی از شهرستان بوکان مقام نخست را بدست آورد، شیلان طوفانی و سمیرا پیکرستان هر 2 از شهرستان مهاباد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و جمال محمودی و نازیلا طالبی نیز لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کردند.

وی افزود: به نفر اول دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم نیز علاوه بر دیپلم افتخار مبلغ 2 میلیون ریال اهدا شد.

احمدی افزود: در این ایام برخی از بزرگترین فعالان حوزه تصویر فعالیت های خود را به صورت مجازی شروع کرده اند و در این ایده سعی شده افرادی که در قرنطینه هستند ایده های خود را به تصویر کشیده و برای ما ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه فقط عکس هایی قابل پذیرش بود که در محیط خانه و قرنطینه گرفته شده باشند، گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره با حضور مسوولان و هنرمندان این شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان برگزار گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1312

به "خبرنگاران نفرات برتر جشنواره عکاسی قرنطینه در بوکان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نفرات برتر جشنواره عکاسی قرنطینه در بوکان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید