خبرنگاران سرمربی پیاچنزا ایتالیا: موسوی برترین سرعتی زن دنیا است

به گزارش مجله وتورلد، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم والیبال پیاچنزا ایتالیا در مراسم معارفه سیدمحمد موسوی گفت: او بازیکنی با مشخصه های فنی است که او را به یکی از برترین سرعتی زن های دنیا تبدیل می نماید.

خبرنگاران سرمربی پیاچنزا ایتالیا: موسوی برترین سرعتی زن دنیا است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مراسم معارفه و نشست مطبوعاتی سید محمد موسوی در باشگاه پیاچنزا ایتالیا برگزار گردید. لورنزو برناردی سرمربی این تیم در این مراسم گفت: موسوی بازیکنی است که در تاریخ والیبال دنیا ثابت شده است. او برای کشور خود در مسابقات آسیایی و المپیک بسیار امتیاز آور است. سید بازیکنی با مشخصه های فنی است که او را به یکی از برترین سرعتی زن های دنیا تبدیل می نماید.

وی ادامه داد: حمله و دفاع روی تور از جمله نقاط قوت این بازیکن است. علاوه بر این در روز شنبه ما روحیه ای عالی از او در زمین دیدیم که به او مزیتی می دهد که تعداد کمی از بازیکنان دارند.

لیگ والیبال ایتالیا معتبرترین مسابقات باشگاهی ملی در سطح دنیا است و بسیاری از ستاره های عظیم دنیا در آن حضور دارند. با این وجود والیبال ایران تا همین چند سال پیش نماینده ای در باشگاه های حاضر در سری آ نداشت.

چند روز پیش قرارداد سید محمد موسوی با پیاچنزا به صورت رسمی به امضا رسید و به این ترتیب ایران در رقابت های سال جاری نیز یک نماینده دارد. موسوی ششمین بازیکن ایرانی است که در سری آ به میدان می رود اما چهار بازیکن قبلی، سرنوشت خوبی در این لیگ نداشتند.

البته در سال های گذشته بازیکنانی مثل بهنام محمودی و سعید رضایی هم به باشگاه های ایتالیایی رفته بودند اما این بازیکنان در سری ب بازی می کردند و هیچ گاه به سطح اول لیگ این کشور نرسیدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1334

به "خبرنگاران سرمربی پیاچنزا ایتالیا: موسوی برترین سرعتی زن دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی پیاچنزا ایتالیا: موسوی برترین سرعتی زن دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید